Piotr Winiarz przechodzi do Click House

Opublikowano: 7 stycznia 2013. Kategoria: Marketing i reklama Rynek. Tagi: , ,

Od początku nowego roku do agencji marketingu internetowego Click House dołączył Piotr Winiarz, który będzie odpowiadał przygotowanie i rozwój nowych projektów biznesowych oraz wsparcie aktualnie prowadzonych.

Piotr Winiarz fotoPiotr wnosi do zespołu nie tylko doświadczenie, kompetencję i wiedzę, ale również konkretne pomysły, które mają w przyszłości zaowocować poszerzeniem portfolio agencji. Dołączenie Piotra do zespołu ma związek z realizowanym sukcesywnie procesem budowy Grupy Click House, zarówno w wymiarze reorganizacji struktur, jak i budowy nowych podmiotów – powiedział Rafał Szmitrowski, który odpowiada za strategiczne działania agencji.

Wcześniej Piotr Winiarz był dyrektorem sprzedaży w IDG Poland oraz Pino.pl, pracował w Afilo i IDMnet. Pracował również w Provident Polska, gdzie odpowiadał za sprzedaż w kanale internetowym.

Sylwester KozakPiotr Winiarz przechodzi do Click House

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.