Od początku nowego roku do agencji marketingu internetowego Click House dołączył Piotr Winiarz, który będzie odpowiadał przygotowanie i rozwój nowych projektów biznesowych oraz wsparcie aktualnie prowadzonych.
Piotr wnosi do zespołu nie tylko doświadczenie, kompetencję i wiedzę, ale również konkretne pomysły, które mają w przyszłości zaowocować poszerzeniem portfolio agencji. Dołączenie Piotra do zespołu ma związek z realizowanym sukcesywnie procesem budowy Grupy Click House, zarówno w wymiarze reorganizacji struktur, jak i budowy nowych podmiotów – powiedział Rafał Szmitrowski, który odpowiada za strategiczne działania agencji.
Wcześniej Piotr Winiarz był dyrektorem sprzedaży w IDG Poland oraz Pino.pl, pracował w Afilo i IDMnet. Pracował również w Provident Polska, gdzie odpowiadał za sprzedaż w kanale internetowym.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.