Wędkują aktorki, dziennikarki, posłanki. Coraz częściej na ryby jadą całe rodziny. Wędkarstwo powoli przestaje być sposobem na zdobycie pożywienia. Staje się ciekawą alternatywą na spędzenie wolnego czasu i aktywny kontakt z przyrodą. Z myślą o wędkarkach Polski Portal Wędkarski Rybobranie.pl przygotował specjalny dział tematyczny.
Wędkarka. To kobieta wędkująca, czy może żona wędkarza? Jednoznacznej odpowiedzi nie ma, bardziej jest to słowotwórstwo. Wędkarka to raczej kobieta, która ma kontakt z wędkarstwem, czy to aktywny wędkując sama lub „przy mężu”, czy też pasywny – pilnując by pieniądze z domowego budżetu nie uciekały na kolejny haczyk, nową żyłkę czy ukochany woblerek.
Z myślą o wędkarkach Polski Portal Wędkarski Rybobranie.pl przygotował specjalny dział tematyczny. W pierwszym etapie tworzenia działu – mówi Mariusz Drozdowski, prezes zarządu Rybobrania – skupiliśmy się na prezentowaniu treści publikowanych przez nasze użytkowniczki, czyli panie, które aktywnie wędkują. Drugim krokiem będzie stworzenia platformy wymiany informacji pomiędzy paniami, które zostają w domach gdy ich mężowie wczesnym rankiem lub na weekendy uciekają na wędkarskie polowanie. W dziale tym chcemy prezentować zarówno sprzęt wędkarski najlepiej odpowiadający wędkującym paniom, jak też kosmetyki i inne „elementy wyposażenia” przydatne każdej szanującej się kobiecie, a zwłaszcza wędkarce.
Skoro szacuje się, że w Polsce wędkuje około 2 mln osób a prawie 1/3 z nich należy do Polskiego Związku Wędkarskiego, to wiele kobiet ma kontakt z wędkarstwem w różnej postaci. Polski Związek Wędkarski – udziałowiec Rybobrania – dla wędkujących pań przewidział zwolnienie ze związkowych składek i oplat, jeśli wędkują razem z małżonkiem. Na uwagę zasługuje fakt, że wędkarstwo cieszy się coraz większą popularnością wśród młodych kobiet.
Wędkujące kobiety – tak jak i sami wędkarze – to interesujący target dla reklamodawców. Z tego powodu Rybobranie.pl przygotowuje wraz z partnerami platformę reklamową skupiającą witryny o tematyce wędkarskiej.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.