Wirtualna Polska uruchomiła nowy serwis społecznościowy. Pixelfun.pl powstał z myślą o użytkownikach, którzy chcą prezentować w Sieci zdjęcia i filmy natychmiast po ich wykonaniu. Wystarczy telefon komórkowy i konto w pixelfun.pl, by materiał foto czy wideo trafił w kilka chwil z komórki prosto do Internetu.
Serwis prezentuje zdjęcia i filmy użytkowników wykonane z wykorzystaniem telefonów komórkowych lub innych urządzeń przenośnych. Co ważne, pozwala na natychmiastowy upload tych materiałów bezpośrednio z komórek. Po prostu, robisz zdjęcie swoim telefonem i przesyłasz je na profil w pixelfun.pl. Niepotrzebne jest przy tym jakiekolwiek specjalistyczne oprogramowanie, bowiem do zabawy w Pixelfunie wystarczy komórka z dostępem do Internetu. – mówi Paweł Janecki, Kierownik Zespołu Serwisów Społecznościowych Wirtualnej Polski.
Serwis dostępny jest nie tylko z poziomu telefonu komórkowego, ale także, co oczywiste, komputera. Obie wersje są bezpłatne.
Witryna w wersji na telefon działa pod adresem pixelfun.pl lub m.pixelfun.pl. Serwis jest kompatybilny ze wszystkimi rodzajami przeglądarek internetowych umieszczonych w telefonach komórkowych. By publikować zdjęcia i filmiki, wystarczy mieć konto w serwisie – można je założyć także bezpośrednio przez komórkę.
Pixelfun.pl zawiera również opcję grupowania materiałów oraz wyszukiwarkę użytkowników czy plików przez nich dodanych. Ponadto, w wersji komórkowej Pixelfun stanowi część rozrywkowego kontentu mobilnej wersji Wirtualnej Polski – dostępnej w zakładce fun serwisu mini.wp.pl. Zatem, korzystając z niego przez telefon, użytkownik uzyskuje również dostęp do repertuaru kin, informacji filmowych, muzycznych, itd.
Z pixelfun.pl można korzystać również w wersji „tradycyjnej”, za pośrednictwem komputera osobistego. Materiały z telefonu do witryny w wersji pecetowej mogą być wysyłane na dwa sposoby: bezpośrednio z telefonu na pixelfun.pl, lub z telefonu do komputera i stąd do serwisu – za pomocą opcji dodaj plik. Serwis pozwala nie tylko na wrzucanie i przeglądanie materiałów, ale też na ich przyporządkowywanie do określonych kategorii (można dodać do trzech różnych grup tematycznych dla każdego materiału, takich jak: faceci, kobiety, przyroda i krajobrazy, śmieszne, wydarzenia i imprezy) oraz zamieszczanie ich w swoich albumach. Albumy także mogą być posegregowane, w zależności od upodobań użytkownika – tematycznie, chronologicznie, itd.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Panasonic Connect Europe: 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z GenAIW ostatnim raporcie opublikowanym przez Panasonic Connect Europe, ujawniono, że 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) ...
- Brandly360 prezentuje e-book o dynamic pricing w e-commerceBrandly360, firma zajmująca się analizą rynku e-commerce, wprowadza na rynek e-book „Dynamic Pricing w e-commerce. Kompleksowy przewodnik”. Publikacja ta stanowi ...
- Comperia: Przychody 49,6 mln zł i rozwój e-commerce w 2024 rokuGrupa Comperia.pl SA opublikowała sprawozdanie finansowe za 2024 rok, które pokazuje znaczący wzrost przychodów oraz pozytywne wyniki w różnych segmentach ...
- Emil Walczak nowym dyrektorem BaseLinker w PolsceBaseLinker, dostawca systemu operacyjnego dla branży e-commerce, poinformował, że Emil Walczak objął stanowisko dyrektora generalnego na Polskę. Jako manager z ...