PizzaPortal.pl wprowadza do swojej oferty nową metodę płatności – Visa Checkout. Aby zachęcić do korzystania z nowej formy płatności, każde pierwsze zamówienie z PizzaPortal.pl opłacone z Visa Checkout nagradzane będzie rabatem w wysokości 10 zł.
Nowa metoda płatności na PizzaPortal.pl ma być intuicyjna i wyjątkowo łatwa w obsłudze. Aby móc z niej korzystać należy utworzyć konto Visa Checkout, wprowadzić numer karty płatniczej (debetowej lub kredytowej) i podać adres dostawy. Jedynymi danymi potrzebnymi do zapłacenia za kolejne zamówienia będą login i hasło do Visa Checkout.
Strategiczna współpraca PizzaPortal.pl i Visa to kolejny ukłon w stronę naszych klientów, którzy na co dzień korzystają z serwisu. Dążąc do dywersyfikacji metod płatności dostępnych w ramach PizzaPortal.pl wprowadzamy nową, bezpieczną usługę dzięki której regulowanie należności odbywa się niemal poprzez jedno kliknięcie. Dodatkowo, by zachęcić do aktywnego korzystania z nowej metody, każda pierwsza transakcja poprzez Visa Checkout nagradzana jest przez nas 10 zł rabatem na zamówienie – mówi Bartosz Sala, Prezes PizzaPortal.pl.
Promocja „Poznaj Visa Checkout i odbierz 10 zł na zamówienie!” dostępna jest do 30 września br.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.