Placrachunki.pl – nowa platforma e-płatności

Firma AFG stworzyła serwis do płacenia rachunków online. Platforma placrachunki.pl umożliwia automatyczne wykrywanie danych w dokumentach dzięki technologii OCR Online, płatności bezpośrednio z serwisu, a także przypomina o zbliżających się terminach e-mailem oraz SMS-em.

logo placrachunkiSerwis ma być ułatwieniem w codziennym życiu dla wszystkich tych, którzy muszą pilnować rachunków – zarówno prywatnie, jak i zawodowo. Koniec ze stertami rachunków, zagubionymi dokumentami i opóźnieniami w płatnościach, obiecują twórcy.

Główną funkcjonalnością Placrachunki.pl jest gromadzenie, analizowanie oraz dokonywanie płatności dowolnych dokumentów płatniczych w jednym miejscu. Każdy użytkownik serwisu może wgrać swoje rachunki do systemu, który automatycznie wykryje dane w dokumencie dzięki technologii OCR Online. Bez względu na to, czy dokument przesłany będzie jako zdjęcie, jako plik .JPG lub .PDF, odczytany zostanie termin płatności, odbiorca, kwota oraz numer rachunku bez konieczności ich przepisywania.

System w swojej bazie posiada popularne wzory rachunków, co umożliwiać ma błyskawiczne przetwarzanie dokumentów płatniczych i dokonywanie płatności. Co więcej, o zbliżających się terminach użytkownik powiadomiony zostanie SMS-em lub e-mailem. Płatności po zleceniu ich realizacji, dzięki integracji portalu z bluecash.pl, odbywają się bezpośrednio z serwisu, bez konieczności jego integracji z systemem banku lub prosto z karty kredytowej.

Dokumenty do systemu dodać można na cztery sposoby: wgrać prosto z dysku, przesłać faksem albo pocztą elektroniczną lub wpisać je ręcznie. Kontrahent rozpoznany zostanie zawsze już po numerze NIP. Placrachunki.pl daje także możliwość przypisania rachunków i faktur do odpowiednich kategorii i kontrahentów oraz pełnotekstowe wyszukiwanie dokumentów w czasie rzeczywistym dzięki dynamicznemu formularzowi.

Program umożliwia tworzenie automatycznych analiz miesięcznych wydatków, filtrowanie według kontrahentów i kategorii oraz wyliczenie średnich wydatków w określonych przedziałach czasowych. Dzięki temu można kontrolować i sprawdzać, na co wydawane są pieniądze, by lepiej planować wydatki w przyszłości.

Podstawowy pakiet w systemie, umożliwiający wprowadzenie do 10 dokumentów miesięcznie, jest bezpłatny i nie wymaga zakupu. Pozostałe pakiety zawierają pewne dodatkowe funkcjonalności oraz specjalne korzyści. Wersje dla firm zapewniają na przykład wsparcie dla tworzenia schematów obiegu dokumentów, co znacznie ułatwiać ma pracę, oszczędzać czas i pozwalać na bieżąco monitorować status dokumentów i faktur. Program umożliwia tworzenie procedur importu dokumentów na podstawie treści lub dokumentów graficznych, a także szybkie udostępnianie dokumentów także poza ich obiegiem.

Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 8.1, Wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej 8. osi priorytetowej Społeczeństwo informacyjne – zwiększanie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 – 2013.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top