Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom technicznym, przedsiębiorstwa mają dziś wiele możliwości, których wcześniej nie było. Mogą być sprawniej zarządzane, łatwiej realizować cele i zadania, efektywniej docierać do klientów – wymieniać można długo.
Należy także podkreślić, że wiele dostępnych w tym momencie narzędzi doskonale sprawdza się także jako sposób na poprawę wewnętrznej organizacji w ramach firmy. Są z tym związane procesy, które teraz można znacznie uprościć. Firmowa platforma LMS, czyli edukacyjna platforma e-learning wdrożona w ramach podmiotu to jeden z ciekawych i ważnych przykładów.
Bazując na takim narzędziu, można wdrażać nowo zatrudnione osoby do swoich obowiązków, zapoznawać je z panującymi zasadami i edukować w istotnych zakresach. To samo tyczy się zresztą pracowników z dłuższym stażem. Nieustannie pojawiają się innowacje, nowa wiedza – wszystko to powinno docierać do ludzi w przystępnej formie. Zaawansowana platforma e-learningowa może być naprawdę użytecznym medium do przekazywania wiedzy w firmie. Praktyka pokazuje, że na inicjowanie takich systemów decyduje się rosnące grono firm. Branża nie ma tu znaczenia.
Teraz onboarding pracowników to już nie kłopot
Generalnie rzecz biorąc, organizowanie wszelkich sesji szkoleniowych czy kursów wewnętrznych dla zatrudnionych w firmach od zawsze było problematyczne. Wymagało wygospodarowania czasu, miejsca, pojawienia się określonych osób na zajęciach. Logistycznie stwarza to komplikacje. Czy w XXI wieku jesteśmy w stanie ich uniknąć? Okazuje się, że tak. Projektowanie i tworzenie szkoleń pracowniczych można odbywać de facto online z wykorzystaniem platform e-learningowych, takich jak Kogidu. Produkt od WeCreo uchodzi za jedno z najlepszych narzędzi tego rodzaju.
Opierając się na tego typu oprogramowaniu, firmy są w stanie na bieżąco docierać z istotnymi wiadomościami do zatrudnionych na stałe, ale także stażystów czy praktykantów. Tak naprawdę nie ma w tym aspekcie ograniczeń. Osoby odpowiedzialne za zarządzanie procesem edukacji w przedsiębiorstwie mogą udostępniać dowolne materiały. Ludzie uzyskują do nich swobodny dostęp i mogą przyswajać informacje w dogodnym dla siebie czasie. Bez presji, bez wysiłku po stronie pracodawców.
Nauka procedur w firmie może wyglądać inaczej
Tak naprawdę wszystkie nowocześnie zarządzane przedsiębiorstwa, które mają konkretne rynkowe ambicje, dążą do wypracowania własnych ram działania. Niektóre z nich są dość sztywne i zyskują charakter proceduralny. Pracownik powinien znać zasady, jakie obowiązują w miejscu pracy. Nowy poznaje je „od zera”, mający większe doświadczenie musi dowiedzieć się o tych zupełnie nowych. Sięgnięcie do e-learningu staje się naturalnym posunięciem.
Menadżerowie odpowiedzialni za funkcjonowanie przedsiębiorstwa na różnych odcinkach muszą dokonać rozsądnej kalkulacji. Wdrażanie takiego rozwiązania jak Kogidu, platforma e-learningowa dla firm, przebiega sprawnie z uwagi na dużą elastyczność elektronicznych platform. Nie mają one materialnego charakteru, więc zostają po prostu wkomponowane w zastane środowisko IT. Tą prostą drogą e-learning dla firm staje się kolejnym elementem poprawiającym efektywność.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.