Dawno minęły czasy, w których z programów Microsoftu korzystało 99,9% użytkowników. Dziś wybór jest znacznie szerszy. Ale początkujący użytkownicy nadal lubią aplikacje dostarczane przez firmę z Redmond – pisze TechCrunch.
Witryna analityczna RescueTime opublikowała wyniki badań na ten temat. Do ich przygotowania wykorzystano dane 30 tysięcy użytkowników – większość z nich dopiero zaczynała swoją przygodę z komputerem.
Okazało się, że pozycja Gmaila czy Facebooka jest dość silna, ale aplikacje te są znacznie mniej popularne niż Word czy Outlook. Wszystkie produkty Google używane były przez 17% czasu podczas gdy produkty MS aż przez 41%.
W zestawieniu najpopularniejszych witryn (bez programów desktopowych) niespodzianek nie było. Na 1. miejscu znalazł się Facebook, za nim Google, potem YouTube i Wikipedia.
Warto pamiętać, że przeprowadzone przez RescueTime badanie nie ma charakteru naukowego. Próba nie była reprezentacyjna. Około 40% ankietowanych pochodziło z USA, kolejne 20% z innych krajów anglojęzycznych.
Źródło: TechCrunch
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.