Prowadzenie biznesu nie może obejść się bez dobrej komunikacji zarówno wewnętrznej jak i z kontrahentami. Jednym z najpopularniejszych rozwiązań jakie jest stosowane od kilkudziesięciu lat jest właśnie poczta elektroniczna. Choć pierwsza wiadomość email została wysłana w 1971 roku od tamtej pory na rynku swoimi rozwiązaniami wysokiej jakości może pochwalić się bardzo nieliczne grono firm.
1. Niezbędne elementy poczty firmowej
Rozważając wdrożenie sprawnie działającego systemu pocztowego musimy pamiętać o spełnieniu kilku wymogów zarówno technicznych jak i biznesowych. Pozwoli nam to uzyskać oczekiwane efekty oraz samo narzędzie wspomoże nasz biznes.
- niezawodność
Ważne, by wybór padł na takie rozwiązanie o którym ciężko spotkać negatywne komentarze w Internecie. Prowadzenie biznesu w szczególności dość młodego, gdy każdy klient jest na wagę złota, a jego pozyskanie mierzy się ze zdobyciem kilkutysięcznika wymaga niezawodnych rozwiązań. Dlatego decydując się na pocztę firmową od pewnego dostawcy, sprawdźmy SLA i czy faktycznie jest ono na najwyższym poziomie - mobilność
dzisiaj możliwość pracy w dowolnym miejscu nie robi już na nikim wrażenia. Jednak nadal pozostają narzędzia i usługi, które nie radzą sobie w dosłownie każdym środowisku. Ważne, by usługa działała równie dobrze na desktopie jak i smartfonie czy tablecie. - Przejrzystość i intuicyjność
nie ma nic gorszego niż długie i żmudne szkolenia produktowe, które w ostatecznym rozrachunku na nic się zdają. Robiąc selekcję dostawców pocztowych warto rozważyć intuicyjność rozwiązań. W pierwszej kolejności powinniśmy zwrócić uwagę na funkcjonalność, następnie na design i layout strony bądź aplikacji, a na koniec na osobiste doświadczenia pracowników - bezpieczeństwo
Umowy podpisywane z klientami mogą opiewać o duże kwoty, a NDA nawet na kilkaset tysięcy. Dlatego gwarancja bezpieczeństwa po stronie usługodawcy jest tutaj niezbędna. Mail firmowy powinien umożliwiać dodanie dwustopniowej weryfikacji, która zwiększa ochronę danych firmowych. Alerty związane z podejrzanym zachowaniem na koncie pracownika również stają się standardem, a nawet koniecznością w wielu przedsiębiorstwach - integracje
Zintegrowanie usługi pocztowej z dotychczasowymi narzędziami nie powinno sprawiać kłopotu i wymagać obecności dewelopera lub osoby o podobnych kompetencjach. Tego typu połączenia różnych usług z pocztą pozwolą ostatecznie zaoszczędzić znaczącą ilość czasu i sprawić, że efektywność pracowników wzrasta z dnia na dzień. - więcej możliwości
Jak wiadomo, sama poczta to nie wszystko. Idealnym rozwiązaniem byłoby uzyskanie pakietu aplikacji, które pozwolą pracownikom: tworzyć dokumenty i arkusze kalkulacyjne, jak również prezentacje i formularze, które mogą być w łatwy sposób edytowane, udostępniane i przedstawiane klientom.
2. Gdzie założyć pocztę firmową
Na rynku istnieje rozwiązanie z którego korzysta już ponad 4 miliony firm na całym świecie. Pakiet G Suite posiada wszystkie niezbędne elementy jakie powinna mieć poczta firmowa. Począwszy od podstawowych funkcji, poprzez bardziej zaawansowane jak szyfrowanie wiadomości email czy planowanie wysyłki, a skończywszy na aplikacjach takich jak Dokumenty, Arkusze, Formularze, Prezentacje i wiele innych.
G Suite pozwala pracować bez problemów osobom, które wcześniej nie miały styczności z tego typu aplikacjami. Intuicyjność rozwiązań Google pokazuje, jak łatwe w obsłudze są wszystkie aplikacje i jak niewiele czasu trzeba, by zrozumieć ich podstawowe działanie.
3. Ile kosztuje poczta firmowa
Na hasło “Darmowa poczta firmowa” pojawia się ponad 6 milionów wyników. Oczywistym jest fakt iż rozwiązanie, które jest darmowe nie zostało stworzone z myślą o firmie. Tego typu usługi posiadają znaczne braki, które dla firm są istotne. Przykładowo znaczna większość usługodawców pocztowych nie umożliwia stworzenia niestandardowych reguł bezpieczeństwa, których ustalenie może zabezpieczyć wrażliwe dane naszej firmy. Nie wszystkie rozwiązania posiadają możliwość przesyłania załączników o wadze znacznie przekraczającej standardy oraz nie wszystkie z nich są na tyle intuicyjne, że skorzystają z nich osoby bez jakiegokolwiek doświadczenia z komputerem. Dlatego mail firmowy powinien charakteryzować się intuicyjnością i nie wymagać zaawansowanych szkoleń dla pracowników.
Płatne rozwiązanie jest w tym przypadku koniecznością jeśli zależy nam na naprawdę wysokiej jakości usługi jaką jest poczta firmowa. Cena za pakiet G Suite nie nadwyręży naszego budżetu, natomiast pozwoli pracować sprawnie i wydajnie. Jego wdrożenie będzie równoznaczne ze zwiększeniem poziomu bezpieczeństwa w firmie, a samemu administratorowi pozwoli lepiej zarządzać wszystkimi skrzynkami pocztowymi w naszej firmie.
Cennik wygląda następująco: G Suite Basic kosztuje 5,2 Euro, G Suite Business 10,4 Euro natomiast najbardziej zaawansowana wersja Enterprise 23 Euro. Podane ceny są w walucie Euro, jednakże skorzystanie z oferty u Partnera Google G Suite pozwoli na wybór w jakiej walucie ma być wystawiana faktura: PLN, USD, EUR a także da możliwość negocjacji cen w przypadku większych zamówień. Dodatkowo Partner Google daje możliwość przetestowania usługi przez 30 dni zamiast 14 jakie oferuje sam Google.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.