Podejście procesowe w organizacjach

Opublikowano: 13 czerwca 2011. Kategoria: Patronaty.

Data i miejsce: 27-29 czerwca, Warszawa
Trener: Andrzej Kasiński

W imieniu organizatorów zapraszamy do udziału w pierwszym module bloku szkoleniowego „Zarządzanie procesami z wykorzystaniem metod i narzędzi Lean Six Sigma”. Jest to pierwsze z cyklu szkoleń pokazujących zarządzanie procesowe począwszy od szczebla organizacji (obecny moduł) do działań w konkretnych procesach transakcyjnych i wspierających: w szczególności technik statystycznych i metod pracy zespołowej oraz podejścia Lean.

Kolejne moduły:

  • Moduł II: Metody pomiaru i badania poziomu jakości procesu – wrzesień 2011 r.
  • Moduł III: Metody analizy statystycznej w usprawnianiu procesów – październik 2011 r.

Odbiorcy szkolenia:

Szkolenie jest przeznaczone dla firm wykonujących wszelkiego rodzaju usługi na rzecz klientów: finansowe, ubezpieczeniowe, komunikacyjne, transportowe, kurierskie, obsługę call center i procesów oraz realizację wszelkiego typu zamówień.

Szkolenie jest kierowane do:

  • dyrektorów;
  • kierowników i specjalistów z działów jakości, organizacji i kontroli operacyjnej.

Cel szkolenia:

  • pokazanie od strony praktycznej jak zarządzać procesami w celu podniesienia efektywności i jakości świadczonych usług;
  • nauka wdrażania zarządzania procesami, tak aby wytworzyć wewnątrz organizacji presję i nastawienie na usprawnianie procesów.

Forma szkolenia:

Szkolenie jest zaprojektowane w taki sposób aby prezentować zagadnienia od strony praktycznej, ograniczając do minimum zagadnienia teoretyczne, stanowiące podstawę statystyczną stosowanych metod.

Czas trwania:

  • I Moduł: 3 dni – godz.9-17 (3x8h)
  • II i III Moduł: 2 dni – godz.9-17 (2x8h)

Koszty/promocje:

Cena I Modułu 3 200 PLN+VAT. Przy zgłoszeniu do 13 czerwca obowiązuje cena promocyjna 2 900 PLN+VAT

Więcej informacji na temat szkolenia na tej stronie.

Kontakt z organizatorem:

Dorota Iwanicka
tel. 22 392 93 91
dorota.iwanicka@multitrain.pl

Dawid ZarazińskiPodejście procesowe w organizacjach

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.