Jeśli zlecasz pozycjonowanie stron internetowych firmie zewnętrznej, z pewnością Twoim założeniem jest dotarcie do TOP10 w wynikach wyszukiwania. By osiągnąć zamierzone rezultaty, należy postawić na profesjonalną agencję lub sprawdzonego i polecanego freelancera, którzy posiadają wiedzę, umiejętności i wieloletnie doświadczenie w tym zakresie poparte wieloma sukcesami.
Czym się więc kierować, by pozycjonowanie stron internetowych przyniosło wysoki zwrot inwestycji z tej formy reklamy?
- Żądaj gwarancji
Uczciwość podczas współpracy to podstawa. Dlatego warto postawić na takiego wykonawcę, który daje gwarancję efektów albo – w razie niewywiązania się ze swoich obowiązków – pozwala rozwiązać umowę.
- Badaj swoją konkurencję
Analiza tego, jak radzą sobie strony konkurencyjnych firm w wynikach wyszukiwania, może wpłynąć na skuteczność pozycjonowania. Rzetelna firma sprawdzi więc najpierw, na jakie frazy strona www konkurencyjnych przedsiębiorstw jest pozycjonowana oraz jakie linki prowadzą do witryny. To pozwoli obrać najlepszą strategię działania, dającą zadowalające efekty.
- Wybierz najlepsze frazy kluczowe
Nie jest sztuką wypozycjonowanie serwisu na frazy o zerowym poziomie wyszukiwania. Takie słowa kluczowe są mało konkurencyjne, więc dotarcie do TOP10 nie zajmie wiele czasu. Nie ma to jednak większego sensu, ponieważ i tak żaden potencjalny klient nie dotrze do witryny www.
Istotą pozycjonowania stron internetowych jest dobór odpowiednich fraz – z uwzględnieniem tematyki serwisu. Warto zgłosić się do takiej firmy, która przeprowadza testową kampanię AdWords – w ten sposób możliwe jest zweryfikowanie tych słów kluczowych, które rzeczywiście mogą wygenerować ruch przekładający się na wzrost konwersji.
Ponadto specjalista w zakresie pozycjonowania powinien wyjaśnić, dlaczego samo zdobycie pozycji TOP10 nie przesądza o sukcesie. Aby promocja witryny w Internecie była kompletna, należy skupić się także m.in. na działaniach w zakresie content marketingu.
- Monitoruj efekty wykonawcy
Jeśli firma daje Ci możliwość monitorowania przebiegu prac, możesz mieć pewność, że pozycjonowanie stron internetowych będzie przeprowadzone profesjonalnie. Dzięki dostępowi do panelu klienta, możesz na bieżąco śledzić wyniki zleconego zadania.
Podpisuj umowę SEO z głową. Wybierz wiarygodną ofertę bez zbędnych sztuczek.
O autorze
Artykuł przygotowany przez Mateusza Kozłowskiego (http://www.mateuszkozlowski.pl) – wieloletniego specjalistę SEO, promującego content marketing jako sposób na bezpieczne i bardzo skuteczne pozycjonowanie. Realizuje projekty dla firm światowego formatu oraz MSP. Na rynku SEO od 2002 r.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.