Podsumowanie listopada – Facebook, Nokaut.pl i… rękawiczki

Opublikowano: 7 grudnia 2012. Kategoria: Rynek.

W listopadzie informacją, która cieszyła się największym zainteresowaniem była wzmianka o… rękawiczkach, dzięki którym bez problemu będziemy mogli obsługiwać smartfon. 

Wśród innych informacji zwracaliście również uwagę na zmiany na Facebooku. Na trzecim miejscu pod względem popularności znalazła się informacja naszego Partnera – Grupy Nokaut.pl – o nowej aplikacji mobilnej.

Podsumowanie listopada – Facebook, Nokaut.pl i… rękawiczki 1Pozostałe informacje, które miały największą oglądalność:

A już niebawem przedstawimy coś zupełnie nowego – jeszcze w grudniu podamy więcej szczegółów.

Dziękujemy za kolejny miesiąc aktywnego korzystania z e-biznes.pl! I nie zapomnijcie o naszych Partnerach, dzięki którym możecie oglądać e-biznes.pl bez reklam. W grudniu naszym Partnerem został również WirtualnySprzedawca.pl – w podsumowaniu grudnia nieco więcej szczegółów.

  • Podsumowanie listopada – Facebook, Nokaut.pl i… rękawiczki 2PoProstu.Net – Agencja Mediów Społecznościowych – realizuje przy użyciu mediów społecznościowych skuteczne kampanie marketingowe. Poprzez uczestnictwo w aktywnym dialogu buduje lojalne i trwałe relacje z klientami, czego efektem końcowym jest podniesienie potencjału sprzedażowego. Jej klienci to m.in.: Storino.pl, Wirtualnemedia.pl, CzerwonaMaszyna.pl, OutletMeblowy.pl
  • Podsumowanie listopada – Facebook, Nokaut.pl i… rękawiczki 3Grupa Nokaut SA to czołowy gracz polskiego e-commerce. Flagowym serwisem Grupy jest porównywarka cen Nokaut.pl, kojarząca potencjalnych nabywców i sprzedawców online. W 2010 roku Grupa Nokaut – jako jedyna firma z Polski – została wyróżniona w międzynarodowym rankingu Deloitte Technology Fast 50 CE w kategorii wschodzących gwiazd.
Sylwester KozakPodsumowanie listopada – Facebook, Nokaut.pl i… rękawiczki

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.