INTERIA.PL została internetowym partnerem telewizji Polsat przy realizacji kolejnego programu stacji. Widowisko, które producent programu – Grupa ATM – przygotowuje do jesiennej ramówki stacji, nosić będzie nazwę „Szukam partnera”. Myślą przewodnią programu jest znalezienie partnera spełniającego wszystkie, nawet najbardziej wyszukane wymagania stawiane przez kolejnych bohaterów programu.
W momencie pojawienia się widowiska na antenie TV Polsat w portalu INTERIA.PL udostępniony zostanie specjalny serwis poświęcony wydarzeniom w programie. Serwis zawierać będzie m.in. prezentacje bohaterów, archiwum ich spotkań z kandydatami na partnerów, tworzone na bieżąco relacje, galerie zdjęciowe i informacje o osobie prowadzącej program.
Rekrutacja pierwszej czwórki głównych bohaterów programu została przeprowadzona za pośrednictwem należącego do INTERIA.PL Serwisu Randki. Za pomocą specjalnej podstrony Serwisu mogą też zgłaszać się potencjalni kandydaci na partnerów bohaterów programu.
Serwis Randki jest jednym z pierwszych w Polsce – i największym obecnie – internetowo-sms’owym wcieleniem usług typu „match-making”. Konstrukcja systemu gwarantuje dyskrecję i całkowite bezpieczeństwo nawiązywania znajomości, gdyż dane kontaktowe użytkowników pozostają utajnione aż do momentu, kiedy użytkownik sam zdecyduje się na ich udostępnienie.
Dzięki temu, w każdym momencie, możliwe jest zablokowanie kontaktu z określoną osobą, bez narażania się na konieczność odbierania niechcianej korespondencji lub podtrzymywania znajomości nie odpowiadającej użytkownikowi. W ciągu niespełna trzech miesięcy od momentu uruchomienia w serwisie zarejestrowało się w ponad 100 tysięcy użytkowników.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.