Polsat z OS3 multimedia

Ruszyła dwumiesięczna kampania internetowa Telewizji Polsat, której celem jest wypromowanie wiosennej ramówki oraz nowego wizerunku stacji. Akcja stanowi element strategii repozycjonowania marki, w którą Polsat zainwestuje w 2006 roku ponad 20 milionów złotych. Tworzenie kreacji do całości działań e-marketingowych powierzono agencji interaktywnej OS3 multimedia.

Kontekstowo-kierunkowa kampania internetowa opiera się na promocji najbardziej popularnych programów oferowanych przez stację oraz nowości w ramówce. Dodatkowo w działaniach internetowych nacisk położony jest na prezentację nowej wizualizacji Telewizji Polsat, w tym nową wersję logo i soczystą tonację kolorystyczną. Odświeżona została także strona internetowa stacji. W ramach akcji zaplanowano około 250 mln odsłon kampanii internetowej.

– Na obsługę kampanii Telewizji Polsat składa się szereg działań od stworzenia stron poświęconych wybranym serialom po kampanie promocyjne na portalach. Projekt ten wymaga od nas kompleksowego działania, dużego zaangażowania i ścisłej współpracy z Klientem – ujawnia Marcin Maj, Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia.

Myślą przewodnią telewizji stanie się od tej pory ’Radość Życia’. Nacisk w kreowaniu wizerunku przyjaznej Widzom Stacji zostanie położony na budowanie pozytywnych skojarzeń m.in. poprzez ludzkie emocje oraz zmianę oprawy graficznej. Wprowadzone zostały niestosowane dotąd w Polsce formy komunikowania się z widzem, jak nowoczesne animacje w całkowicie odmienionej oprawie antenowej. − Chcemy po prostu uzależnić widzów od Słońca – mówi Maciej Stec, Dyrektor Zarządzający PM Sp. z o.o., odpowiedzialny za przygotowanie i wdrożenie nowej strategii marketingowej Polsatu.

– Kampania rebrandingowa Polsatu wymaga zaangażowania partnerów, którzy potrafią w szybki sposób reagować na nasze potrzeby i mają dobrze zorganizowaną pracę zespołu – powiedział Andrzej J. Horoch, kierownik ds. komunikacji marketingowej. PM – biura reklamy TV Polsat.

Agencja interaktywna OS3 multimedia specjalizuje się w tworzeniu strategii, budowaniu wizerunku Klienta oraz kształtowaniu trwałych więzi z otoczeniem poprzez Internet i nowe media.

http://polsat.com.pl

http://www.os3.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top