31 sierpnia br. Polskapresse i Gruper.pl, właściciel platformy zakupów grupowych, sfinalizowały współpracę, w ramach której Polskapresse nabyła 10 proc. udziałów spółki, z opcją zakupu kolejnych udziałów w przyszłości.
Sprzedaż 10 proc. udziałów Polskapresse jest związana z planami rozwoju serwisu, w tym wzmocnieniem jego pozycji na rynkach lokalnych i regionalnych. – Chcemy, aby Gruper.pl był liderem na rynku sprzedaży usług przez Internet – mówi Marek Borzestowski, założyciel Gruper.pl – Polskapresse wniesie do spółki kompetencje lokalne, dzięki którym powinniśmy szybciej osiągnąć ten cel.
Dla Polskapresse współpraca z Gruper.pl oznacza wejście w nowy obszar rynkowy – zakupów grupowych i jest kolejnym krokiem w rozwoju oferty e-commerce Grupy. – Właściciele Gruper.pl przekonali nas swoją ideą i planami rozwoju – mówi Grzegorz Haftarczyk, wiceprezes Polskapresse – Zakupy grupowe to dobry, sprawdzający się na świecie model biznesowy, który idealnie wpasowuje się w strategię Polskapresse zakładającą zwiększenie przychodów z tytułu działalności internetowej.
Gruper.pl i Polskapresse zamierzają współpracować przede wszystkim w zakresie promocji i sprzedaży.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.