Actio udostępnia użytkownikom usługę POLVOIP, stworzoną i realizowaną przez serwisy www.aviaa.com oraz www.voip.net.pl. Tym samym zwiększa się zakres pomocy, jaką Actio zapewnia swoim klientom.
Ma ona na celu pomagać początkującym użytkownikom telefonii VoIP w rozwiązywaniu ich problemów, propagować szeroko pojęte alternatywne metody komunikacji głosowej oraz stanowić forum wymiany uwag na temat aktualnej sytuacji rynku VoIP w Polsce i na świecie.
Autorzy inicjatywy z serwisów www.aviaa.com i www.voip.net.pl chcą zaproponować użytkownikom usług VoIP codzienne spotykanie się np. w określonych godzinach, w wyznaczonym do tego pokoju konferencyjnym. Dzięki umówionej porze, wszyscy zainteresowani będą mieli pewność, że w tymże pokoju nie będą sami. Oczywiście, nic nie stoi na przeszkodzie, aby skorzystać z tej prostej usługi o dowolnej porze dnia i nocy. Projekt jest typowo społeczny, niekomercyjny i nonprofitowy.
Sieć Actio udostępniła swoim abonentom możliwość bezpłatnego skorzystania z usługi POLVOIP pod numerem 0012 227 658 647 (001222POLVOIP). Dla użytkowników którzy nie są abonentami Actio, a posiadają dostęp do tradycyjnej sieci PSTN, udostępnione zostały inne numery telefoniczne.
W przypadku jakiegokolwiek problemu z korzystaniem z usługi Actio, użytkownik może także uzyskać pomoc za pośrednictwem kilku narzędzi: chatu on-line, e-maila oraz forum. Ponadto na stronie www.actio.pl znajduje się rozbudowana 'instrukcja obsługi’, która w szczegółowy sposób wyjaśnia zagadnienia związane z usługami VoIP oraz samym Actio.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.