Ponad 5 tys. przesyłek w ramach „SameDay” od Sugarfree.pl

Opublikowano: 10 lutego 2016. Kategoria: Rynek Sklepy internetowe. Tagi: , ,

X-Press Couriers w ramach usługi SameDay dostarczyła już ponad 5 tys. przesyłek dla sklepu Sugarfree.pl specjalizującego się w sprzedaży wysokiej jakości sukienek. Firmy współpracują ze sobą od grudnia 2014 roku. Obecnie dostarczanych jest około tysiąca paczek miesięcznie.

W Polsce usługa SameDay dla sklepów internetowych jest realizowana przez X-Press Couriers w obrębie siedmiu aglomeracji miejskich: Warszawy, Poznania, Łodzi, Katowic, Wrocławia, Krakowa oraz Szczecina. Tego samego dnia możliwa jest również dostawa z Warszawy do mieszkańców Łodzi, Poznania i Katowic. Aby dostarczyć przesyłkę tego samego dnia wystarczy złożyć zamówienie do godziny 16:00. Godziny dostarczenia przesyłek zależą bezpośrednio od godziny złożenia zamówienia.

Schemat SameDay

Dzięki usłudze SameDay X-press Couriers zyskaliśmy kolejną przewagę nad innymi sklepami i wciąż powiększamy grono naszych zadowolonych klientów. Chcielibyśmy uruchomić tę usługę we wszystkich największych miastach w Polsce, a w przyszłości w oparciu o nią rozwijać nasz biznes – powiedział Wiktor Dymecki, dyrektor finansowy HubStyle S.A., właściciela marki Sugarfree.pl.

W X-press Couriers jesteśmy na bieżąco ze światowymi trendami na rynku e-commerce, a takim jest niewątpliwie usługa SameDay. Dzięki niej klienci e-sklepów cieszą się z dostawy towarów kupionych online w dniu złożenia zamówienia. Cały czas pracujemy też nad poszerzeniem dostępności naszej usługi na rynku e-commerce, aby zachęcić jeszcze szersze grono Polaków do robienia regularnych zakupów przez internet – powiedział Adam Tomczak, prezes zarządu X-press Couriers.

Sylwester KozakPonad 5 tys. przesyłek w ramach „SameDay” od Sugarfree.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.