Potencjał rynku e-commerce i m-commerce

Liczba gospodarstw domowych z dostępem do Internetu stanowi 9,4 mln, liczba smartfonów w 2016r., jak czytamy w Wirtualnej Polsce, ma przekroczyć 2 mld. Liczby te rosną z roku na rok. O czym warto wiedzieć by wykorzystać ten potencjał?

Wydaje się, że w zasadzie każdy e-sprzedawca od początku ma świadomość, jakie znaczenie dla klienta ma atrakcyjność jego oferty zarówno pod względem jakości, jak i ceny. Niemniej jednak to, jakie znaczenie niosą ze sobą skracanie ścieżki płatności, umożliwienie swobodnego płacenia z urządzeń mobilnych (od smartfona po tablet), czy przyjmowanie płatności w różnych walutach wielu uświadamia sobie dopiero wtedy, gdy dany sklep internetowy już działa. Co wtedy?

Korzystając z rad właścicieli serwisów i sklepów online o dużym stażu i zasięgu, warto sprawdzić oferty operatorów płatności. Przykładowo, Dotpay udostępnia usługi umożliwiające skrócenie procesu płatności nawet do 1 kliknięcia, a jego rozwiązania umożliwiające wygodną realizację transakcji z poziomu urządzeń mobilnych oraz przyjmowanie płatności w różnych walutach zostały nagrodzone przez internautów i ekspertów e-commerce w prestiżowym konkursie Ekomersy 2015. Wdrożenie w danym serwisie czy e-sklepie takich rozwiązań może mieć duże znaczenie w kontekście wzrostu konwersji, jak również zwiększenia jego zasięgu.

______

Dotpay świadczy usługi w zakresie transakcji kartami Visa i MasterCard, obsługi płatności interetowych, usług SMS Premium Rate. Jeden z najbardziej znanych operatorów płatności internetowych w Polsce, z najszerszą na rynku obsługą przelewów internetowych, umożliwiające wykonywanie płatności ratalnychi gotówkowych. Dotpay stawia na innowacje dlatego obsługuje także  płatności telefoniczne (SkyCash), oraz płatności w różnych walutach.

system płatności online

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top