Pozycjonowanie własnej strony internetowej jest niezbędnym narzędziem do osiągania wysokiego ruchu klientów na stronie. Im wyższa pozycja w wyszukiwarce Google, tym większy ruch na stronie. Jak osiągnąć pierwszą stronę wyświetlania w wynikach wyszukiwania?
Aby strona była widoczna na pierwszych stronach w wynikach wyszukiwania, należy ją pozycjonować. Pozycjonowanie to nic innego jak podnoszenie jakości strony przez zwiększanie jej atrakcyjności dla ludzi – klientów i samych botów Google. Jak osiągnąć wysoką jakość strony? Na dobre pozycjonowanie składa się wiele czynników. Pierwszym z nich jest odpowiednia konstrukcja strony, która zawiera atrakcyjne treści, słowa kluczowe i wiele użytecznych informacji. Poza odpowiednimi banerami strona musi zawierać bezbłędne i merytoryczne treści. Po drugie, poza skupieniem się na własnej stronie należy publikować linki w Internecie prowadzące bezpośrednio na naszą stronę. Poza linkowaniem i budową strony Google analizuje również reklamy czy publikacje w niezależnej prasie internetowej. Zapraszamy do omówienia poszczególnych etapów usługi pozycjonowanie w takim mieście jak Katowice.
Idealna kompozycja składników strony
Strona internetowa, aby dobrze weszła w pozycjonowanie Katowice, musi być dobrze skonstruowana. Punktem wyjścia jest odpowiedni dobór banerów, podział na odpowiednie zakładki i zawarcie wszystkich niezbędnych informacji o firmie. Po odpowiednim wybraniu szablonu informujemy klienta w poszczególnych zakładkach, kto sprzedaje, co sprzedaje, na jakich warunkach. Ilość zakładek zależna jest od profilu i charakteru działalności. Małe firmy bazujące na usługach potrzebują mało zakładek. Usługi raczej są mało rozbudowane i wystarczy do ich prezentacji zwykła strona wizytówka. Inaczej spraw wygląda przy działalności handlowej z dużą ilością produktów. Tutaj asortyment może być podzielony na dziesiątki, jak nie setki zakładek. Pomocny okazuje się sklep internetowy, który kumuluje w sobie całą ofertę i usprawnia zakupy. Na koniec warto dodać w każdym typie strony mapę dojazdu, która jest istotnym elementem dla botów Google.
Dobra jakość tekstów
Pozycjonowanie w takim mieście jak Katowice musi objąć też jakość publikowany tekstów na stronie internetowej. Teksty powinny być bezbłędne, dobrze napisane stylistycznie i powinny zwierać bardzo użyteczne informacje. Tekstów nie wolno kopiować ani duplikować. Google uzna to za plagiat, co może zakończyć się brakiem klasyfikacji strony klienta w wyszukiwarce, czyli braku jej w wynikach wyszukiwania!
Teksty powinny zwierać poza dobrą treścią słowa kluczowe. To właśnie po słowach kluczowych najczęściej trafiają klienci na naszą stronę. Przykładem jest „mechanik samochodowy Katowice”. Jest to fraza kluczowa często wpisywana w wyszukiwarkę Google, gdy klient poszukuje lokalnie mechanika samochodowego. Im więcej podobnych fraz na stronie, tym lepiej. Duże nasycenie słów kluczowych i wszelkie ich odmiany sprawią, że Google uzna naszą stronę na atrakcyjną dla szerokiego grona klientów.
Budowanie cennych linków
Poza własną stroną należy też publikować teksty na blogu własnym lub specjalnym zewnętrznym, stworzonym na nasze potrzeby, Jest to rozsiewanie linków prowadzących na naszą stronę. Zadaniem linków jest kierowanie ruchu ze stron zewnętrznych do nas lub zainteresowanie klientów na naszych blogach poszczególnymi produktami i przekierowaniem ich bezpośrednio do zakładki produktowej, celem zakupu. Budowanie linków nie zależy wyłącznie od rozsiania ich ilości. Google zwraca uwagę na jakość linków. Aby pozycjonowanie Katowice było skutecznie, nasze blogi muszą prezentować wysoką jakość i przykuwać uwagę wielu ludzi. Im lepsza strona, na której umieszczamy linki, tym lepsze pozycjonowanie i większy ruch.
Publikacje w prasie fachowej
Pomocne w rozsiewaniu słów kluczowych, budowaniu sieci linków są artykuły w niezależnej prasie internetowej. Zewnętrzne portale mają dużą poczytność oraz są wartościowe dla ludzi i samej wyszukiwarki Google. Im lepszy portal, tym lepsze pozycjonowanie. Publikacja na fachowym i branżowym portalu tania nie jest, ale za to bardzo efektywna. Po pierwsze linki umieszczone w artykule, które zostaną opublikowany na dobrym portalu, przyciągną rzesze klientów. Po drugie wyszukiwarka uzna naszą stronę, jej adres za atrakcyjny, skoro mówi się o nim w tak poczytnym portalu. Jakoś
publikacji musi stać na wysokim poziomie, ponieważ jest oceniana przez boty Google, ale także przez czytelników. Pozycjonowanie Katowice również obejmuje publikacje na znanych i popularnych portalach internetowych.
Reklama, która jest dźwignią handlu i wszelkie jej formy również są mile widziane dla wyszukiwarki i dla ludzi. Im więcej się pisze o naszej stronie, tym bardziej wzrasta jej wartość. Można skorzystać w celu reklamy z publikacji fachowych wspomnianych wyżej lub z płatnych reklam Google AD.
Pozycjonowanie stron globalnie, czy lokalnie w takim mieście jak Katowice, to suma wielu czynników, zaczynając na konstrukcji strony, a kończąc na odpowiedniej reklamie. W takim wypadku lepiej nie podejmować się tego zadania samodzielnie i powierzyć je specjalistom od pozycjonowania. Ich fachowe podejście szybko przyniesie efekty w postaci wysokiego miejsca w rankingu Google i dużego ruchu na promowanej stronie.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.