Współcześnie niemal każdy przedsiębiorca doskonale wie, że odpowiednie zareklamowanie produktu lub usługi stanowi podstawę wysokich zysków. Nie wszyscy właściciele firm orientują się jednak w planowaniu strategii marki, dlatego agencje kreatywne stają się coraz bardziej dochodowym biznesem. Jak wybrać tę właściwą?

Czym charakteryzuje się dobra agencja marketingowa?
Agencja marketingowa powinna składać się z doświadczonych profesjonalistów, otwartych na twoje potrzeby i zorientowanych w funkcjonowaniu różnorodnych branż. Te cechy, w połączeniu z zaangażowaniem i kreatywnością, stanowią znak rozpoznawczy firmy Pink Sfinks. Duże wrażenie z pewnością zrobi na tobie już sama strona internetowa agencji.
Oferta agencji marketingowej Pink Sfinks
Zakres działań Pink Sfinks jest bardzo szeroki. Obejmują one nie tylko reklamę, ale także opracowywanie strategii, pracę w mediach społecznościowych i budowanie wizerunku firmy. Do najważniejszych usług, z których skorzystasz w tej agencji marketingowej, należą:
- Opracowanie strategii marki
To absolutna podstawa. Jeśli chcesz wprowadzić w życie nowe rozwiązania marketingowe, musisz odpowiednio je zaplanować. Przedstawiciele agencji przygotują dla ciebie tzw. key visual, czyli graficzny motyw przewodni marki i zadbają o spójność wszystkich pozostałych elementów. Następnie podpowiedzą ci, jak je wykorzystać i które rozwiązania wdrażać najpierw.
- Zaprojektowanie identyfikacji wizualnej
To kluczowa część brandingu, czyli cały zestaw znaków i materiałów, takich jak logo firmy, dzięki którym twoi klienci bez trudu cię rozpoznają. Wyróżnij się na rynku i dostosuj grafiki do swojej oferty.
- Rebranding
Z różnych przyczyn może się zdarzyć, że twoja marka będzie wymagała procesu rebrandingu. Najczęstszym powodem są źle dobrane i rozplanowane hasła i grafiki. Przekonaj się, jak wiele możesz osiągnąć dzięki zmianie nazwy firmy i zaktualizowaniu jej logotypu.
- Materiały POS
Bardzo dużo mówimy o internetowej reklamie i nie dzieje się tak bez przyczyny. Współczesne procesy marketingowe w dużej mierze odbywają się właśnie w przestrzeni mediów społecznościowych. Nie oznacza to jednak, że całkowicie wyparły one tradycyjne plakaty, ulotki i inne materiały informacyjne, które możemy zauważyć w punktach sprzedażowych. W niektórych branżach to wciąż podstawa.
- Fotografia reklamowa
Nawet najlepiej zaprojektowane opakowanie wymaga wyeksponowania za sprawą dobrego fotografa i jego sprzętu. Profesjonalista zaprezentuje twój produkt w sposób, który przyciągnie wzrok wielu osób.
- Digital marketing
To nic innego jak marketing internetowy. Jego część stanowi między innymi twoja strona www oraz umieszczane w social mediach nagrania i fotografie. Odpowiednio zaprojektowane, zapewnią ci zainteresowanie przedstawicieli wielu grup wiekowych.
Zdecyduj się na współpracę z Pink Sfinks już dziś — niech jej efekty pozytywnie cię zaskoczą!
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Panasonic Connect Europe: 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z GenAIW ostatnim raporcie opublikowanym przez Panasonic Connect Europe, ujawniono, że 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) ...
- Brandly360 prezentuje e-book o dynamic pricing w e-commerceBrandly360, firma zajmująca się analizą rynku e-commerce, wprowadza na rynek e-book „Dynamic Pricing w e-commerce. Kompleksowy przewodnik”. Publikacja ta stanowi ...
- Comperia: Przychody 49,6 mln zł i rozwój e-commerce w 2024 rokuGrupa Comperia.pl SA opublikowała sprawozdanie finansowe za 2024 rok, które pokazuje znaczący wzrost przychodów oraz pozytywne wyniki w różnych segmentach ...
- Emil Walczak nowym dyrektorem BaseLinker w PolsceBaseLinker, dostawca systemu operacyjnego dla branży e-commerce, poinformował, że Emil Walczak objął stanowisko dyrektora generalnego na Polskę. Jako manager z ...