Wczoraj w teatrze Capitol w Warszawie odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród w konkursie dla sklepów internetowych „e-Commerce Polska awards 2013”. Przyznano 11 nagród w kategoriach głównych, dwie nagrody w głosowaniu konsumentów oraz trzy wyróżnienia.
KATEGORIA BRANDINGOWA – w tej kategorii sklepy online były oceniane przez ekspertów z branży. W jej ramach przyznano następujące nagrody i wyróżnienia:
Kategoria Odkrycie Roku – laureatem w grupie sklepów małych został hurtowniasportowa.net, w grupie średni/duży e-sklep wyróżniony został kwiatowyogrod.pl.
Kategoria Sukces Roku – laureatem w grup sklepów małych został DeeZee.pl, a w grupie sklepów średnich i dużych został zaś ZłoteWyprzedaże.pl.
Kategoria Innowacja Roku – laureatem w grup sklepów małych został DeeZee.pl, w grupie średni/duży e-sklep – Sarenza.pl.
Kategoria Kampania Roku – w grupie sklepów małych wyróżniony został Sklep Kaligraf, a w grupie średni/duży e-sklep wyróżniony został ANSWEAR.com.
KATEGORIA SPRZEDAŻOWA – w tej kategorii sklepy online były oceniane przez ekspertów z branży. W jej ramach przyznano następujące nagrody i wyróżnienia:
Kategoria Strona Roku – laureatem w grupie sklepów małych został Sklep Converse, a w grupie sklepów średnich i dużych został zaś ANSWEAR.com.
Kategoria Strona Przyjazna Klientowi – laureatem w grupie sklepów małych został DeeZee.pl, a w grupie sklepów średnich i dużych został sklep Cyfrowe.pl.
Kategoria Przełamanie Nieufności – laureatem w grupie sklepów małych został Balladine, a w grupie sklepów średnich i dużych został zaś ANSWEAR.com.
Kategoria Najlepsza Obsługa Klienta – w tej kategorii nagrodę przyznali e-konsumenci w głosowaniu online. Laureatem w grupie sklepów małych został AleDobre.pl, a a w grupie sklepów średnich i dużych został empik.com.
Każdy etap konkursu podlegał szczegółowemu audytowi kancelarii prawniczej Włodzimierz Głowacki i Wspólnicy sp.k. Audyt wykazał pełną zgodność procedur głosowania i wyboru laureatów konkursu z regulaminem.
Pierwsza edycja konkursu utwierdziła nas w przekonaniu, że to ważne wydarzenie z punktu widzenia zarówno branży, jak i konsumentów, dlatego konkurs będzie się odbywał cyklicznie. Wielu gości doceniło możliwość networkingu biznesowego, który towarzyszył gali. Była to sprzyjająca sytuacja do wymiany wiedzy i doświadczeń – powiedziała Patrycja Sass Staniszewska z e-Commerce Polska, organizatora konkursu.
Konkurs „e-Commerce Polska awards 2013” był sponsorowany przez Transferuj.pl, Przelewy24 oraz firmę Hybris. Nasza Redakcja objęła go patronatem medialnym.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.