Jeśli prowadzisz własny biznes, na przykład firmę lub świadczysz określone usługi, z pewnością wiesz, że widoczność i rozpoznawalność, to te elementy, które są niezwykle istotne dla Twojej działalności. Obecnie, na wyszukanie informacji mamy mało czasu, a po wklepaniu danego hasła w wyszukiwarkę Google, oczekujemy szybkiej, konkretnej odpowiedzi. Dlatego właśnie tak istotne jest posiadanie wizytówki Google i zwrócenie uwagi na pozycjonowanie w mapach Google.
![Pozycjonowanie w mapach Google - jak robić to dobrze? Pozycjonowanie w mapach Google - jak robić to dobrze? 1](https://e-biznes.pl/wp-content/uploads/2019/09/pozycjonowanie-w-google-maps-2-1.png)
Z tego tekstu dowiesz się jak zwiększyć widoczność swojej firmy dzięki pozycjonowaniu w mapach Google oraz optymalizacji wizytówki Google. Zwiększ swoją pozycję w internecie już dzisiaj i daj się łatwo znaleźć swoim potencjalnym klientom.
Czym jest wizytówka Google?
Zacznijmy od podstaw. Wizytówka Google to nic innego jak baner naszej firmy, ze zdjęciem, adresem i krótkim opisem działalności, który pokazuje się w wynikach wyszukiwania z map Google oraz wyszukiwarki, na pasujące słowa kluczowe. Wizytówka standardowo wyświetla się w panelu po prawej stronie od wyników wyszukiwania i jest w wielu miejscach klikalna.
Co ciekawe, jeśli jeszcze wahasz się, czy warto mieć w Google’u taką usługę, to niech przekona Cię fakt, że wirtualne wizytówki potrafią wygenerować nawet 25% ruchu na stronie internetowej. Wizytówką Google najłatwiej jest zarządzać przez panel Google Moja Firma. W ten sposób z łatwością w ramach wizytówki można publikować wpisy, wydarzenia, oferty produktów.
Na czym opiera się pozycjonowanie w mapach Google?
Na pozycjonowanie wizytówki w mapach Google ma wpływ wiele czynników – podobnie jak ma to miejsce w przypadku pozycjonowania strony internetowej. Kluczowy jest tu zestaw prawidłowo dobranych fraz, na które nasza wizytówka będzie pozycjonowana.
Z informacji, które na temat pozycjonowania w mapach Google dostarcza sam Google wynika, że na pozycję wizytówki wpływa głównie: odłegłość, czyli im bliżej miejsca świadczenia usługi będzie wyszukujący jej użytkownik, tym wyżej firma pojawi się w wynikach. Po drugie rozpoznawalność, która określa jak bardzo firma jest rozpoznawalna na dane słowo kluczowe wyszukiwane przez użytkownika. Po trzecie – trafność, czyli to jak bardzo dana wizytówka i zawarta w niej treść i grafiki pasują do wyszukiwanego słowa kluczowego.
Pozycjonowanie w mapach Google nie wymaga dużego nakładu pracy, a już nawet małe optymalizacje mogą zagwarantować spore efekty i duże korzyści. Dobrze wypozycjonowana wizytówka w Google będzie doskonałym krokiem w rozwoju zarówno dla małych, lokalnych przedsiębiorstw jak i globalnych, międzynarodowych firm. Może się nawet okazać, że posiadanie wizytówki Google da Tobie przewagę konkurencyjną nad innymi firmami z branży i w rezultacie zdobędziesz nowych klientów.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o pozycjonowaniu w mapach Google, koniecznie zajrzyj na stronę: anchor.team. Specjaliści z zakresu SEO wyjaśniają szeroko, co jeszcze możesz zrobić, aby zwiększyć rozpoznawalność firmy w wyszukiwarce. Przekonaj się sam, że w kilku prostych krokach, możesz zapewnić sobie większe grono stałych, lojalnych klientów.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.