Jeśli prowadzisz własny biznes, na przykład firmę lub świadczysz określone usługi, z pewnością wiesz, że widoczność i rozpoznawalność, to te elementy, które są niezwykle istotne dla Twojej działalności. Obecnie, na wyszukanie informacji mamy mało czasu, a po wklepaniu danego hasła w wyszukiwarkę Google, oczekujemy szybkiej, konkretnej odpowiedzi. Dlatego właśnie tak istotne jest posiadanie wizytówki Google i zwrócenie uwagi na pozycjonowanie w mapach Google.
Z tego tekstu dowiesz się jak zwiększyć widoczność swojej firmy dzięki pozycjonowaniu w mapach Google oraz optymalizacji wizytówki Google. Zwiększ swoją pozycję w internecie już dzisiaj i daj się łatwo znaleźć swoim potencjalnym klientom.
Czym jest wizytówka Google?
Zacznijmy od podstaw. Wizytówka Google to nic innego jak baner naszej firmy, ze zdjęciem, adresem i krótkim opisem działalności, który pokazuje się w wynikach wyszukiwania z map Google oraz wyszukiwarki, na pasujące słowa kluczowe. Wizytówka standardowo wyświetla się w panelu po prawej stronie od wyników wyszukiwania i jest w wielu miejscach klikalna.
Co ciekawe, jeśli jeszcze wahasz się, czy warto mieć w Google’u taką usługę, to niech przekona Cię fakt, że wirtualne wizytówki potrafią wygenerować nawet 25% ruchu na stronie internetowej. Wizytówką Google najłatwiej jest zarządzać przez panel Google Moja Firma. W ten sposób z łatwością w ramach wizytówki można publikować wpisy, wydarzenia, oferty produktów.
Na czym opiera się pozycjonowanie w mapach Google?
Na pozycjonowanie wizytówki w mapach Google ma wpływ wiele czynników – podobnie jak ma to miejsce w przypadku pozycjonowania strony internetowej. Kluczowy jest tu zestaw prawidłowo dobranych fraz, na które nasza wizytówka będzie pozycjonowana.
Z informacji, które na temat pozycjonowania w mapach Google dostarcza sam Google wynika, że na pozycję wizytówki wpływa głównie: odłegłość, czyli im bliżej miejsca świadczenia usługi będzie wyszukujący jej użytkownik, tym wyżej firma pojawi się w wynikach. Po drugie rozpoznawalność, która określa jak bardzo firma jest rozpoznawalna na dane słowo kluczowe wyszukiwane przez użytkownika. Po trzecie – trafność, czyli to jak bardzo dana wizytówka i zawarta w niej treść i grafiki pasują do wyszukiwanego słowa kluczowego.
Pozycjonowanie w mapach Google nie wymaga dużego nakładu pracy, a już nawet małe optymalizacje mogą zagwarantować spore efekty i duże korzyści. Dobrze wypozycjonowana wizytówka w Google będzie doskonałym krokiem w rozwoju zarówno dla małych, lokalnych przedsiębiorstw jak i globalnych, międzynarodowych firm. Może się nawet okazać, że posiadanie wizytówki Google da Tobie przewagę konkurencyjną nad innymi firmami z branży i w rezultacie zdobędziesz nowych klientów.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o pozycjonowaniu w mapach Google, koniecznie zajrzyj na stronę: anchor.team. Specjaliści z zakresu SEO wyjaśniają szeroko, co jeszcze możesz zrobić, aby zwiększyć rozpoznawalność firmy w wyszukiwarce. Przekonaj się sam, że w kilku prostych krokach, możesz zapewnić sobie większe grono stałych, lojalnych klientów.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.