Każdy z nas kojarzy nieustanne i często niestety nieco irytujące telefony z ofertą nowych usług czy produktów. Należy jednak pamiętać, że po drugiej strony słuchawki siedzi osoba taka jak my, która stara się wykonywać najlepiej jak potrafi swoją pracę. Czy praca w call center jest godna uwagi?
Każda praca popłaca
Zwykło się mówić, iż “żadna praca nie hańbi”. Jest to stu procentowa prawda, bowiem każdy podjęty przez nas wysiłek jest godzien podziwu i szacunku, zaś każde stanowisko nas dodatkowo rozwija, pomaga zdobyć większe doświadczenie i uczy nowych czynności, a więc przynosi ostatecznie więcej korzyści niż strat. Call center jest zatem kolejną opcją, dzięki której możemy uzyskać kolejne kwalifikacje i poznać wiele tajników dotyczących kontaktów z klientem czy przydatnych sztuczek marketingowych. Otrzymanie pracy w takim miejscu nie wymaga zwykle zbyt wielu kompetencji na starcie, a zatem jest to idealne rozwiązanie na uzyskanie swojej pierwszej pracy i zbieranie pierwszych szlifów w swej historii zawodowej. Czas pracy również bywa bardzo elastyczny, a zatem call center są zwykle wypełnione studentami, bądź osobami pracującymi na dwa etaty.
Pomocne narzędzia pracy
Wszelkie obawy dotyczące samej technicznej obsługi stanowiska osoby dzwoniącej z zapytaniami i propozycjami nie powinny nikogo odstraszyć od podjęcia tego rodzaju pracy. Obecnie ogromna większość centrów telefonicznych korzysta z tak zwanych oprogramowań CRM call center, które są gotowymi produktami oferowanymi przez firmy zewnętrzne, znacznie ułatwiającymi zarządzanie całym przedsięwzięciem. CRM call center pomagają agentom na słuchawkach w otrzymywaniu bieżącego dostępu do odpowiednich informacji i wiedzy na temat klienta oraz jego historii. Ma to na celu zwiększenie satysfakcji klienta. Są to zwykle oprogramowania, które bez najmniejszych przeszkód integrują się z istniejącymi już systemami telefonii oraz używanymi dotąd aplikacjami. Jedną z głównych korzyści wykorzystywania CRM call center jest to, że pracownicy mają możliwość uzyskiwania dostępu do danych o klientach w czasie rzeczywistym, co znacznie pomaga w przygotowywaniu odpowiedniej oferty i dostarczaniu oczekiwanych,a wręcz pożądanych informacji klientom podczas rozmów telefonicznych oraz w trakcie udzielania pomocy online.
Optymistyczna kariera
Zarobki w call center nie będą satysfakcjonować osób, które oczekują, że dostaną należną sobie pensję przy niewielkim wysiłku. Założenia projektów ponaglają, a spodziewany zysk ze sprzedaży jest wyznacznikiem sukcesu lub jego braku. Jeżeli jednak potraktuje się swoje stanowisko poważnie i skutecznie przyłoży do wykonywanej pracy, otrzyma się zadowalające wynagrodzenie. Centra telefoniczne bardzo często oferują dodatki motywacyjne oraz szereg innych profitów płynących z rzetelnej i uczciwej pracy. Co więcej, wykazanie się odpowiednim podejściem i lojalnością może w przyszłości poskutkować awansem i wspięciem się wyżej po drabince zawodowej. Wówczas zwykle porzuca się słuchawkę i nadzoruje osoby, które nadal dzwonią do bazy klientów.
Wpisy promowane
- Zrównoważony rozwój w centrum uwagi. Efektywne utrzymanie czystości w zakładzie dzięki produktom firmy Mewa oferowanym z kompleksowym pakietem usług. Dostawca usług tekstylnych jakim jest firmaMewa zapewnia firmom zrównoważone i wydajne rozwiązania w zakresie czyszczenia przemysłowego. Zastosowanie czyściw wielokrotnego użytku ...
- Projektowanie aplikacji – z jakimi wyzwaniami spotykają się specjaliści?Wyzwaniem dla specjalistów IT jest konieczność tworzenia produktów z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, w tym rozwiązań z zakresu machine learning i ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.