Serwis Pracuj.pl został partnerem debiutującej na polskim rynku platformy edukacyjnej Facebook Pomaga w Rozwoju. Światowy gigant będzie pomagał Polakom w nabywaniu umiejętności cyfrowych oraz planowaniu kariery. Platforma wraz z pierwszymi kursami jest dostępna dla polskich użytkowników.
Platforma Facebook Pomaga w Rozwoju (dostępna pod adresem rozwoj.fb.com) jest w pełni darmowa i umożliwia nabycie umiejętności cyfrowych oraz otrzymanie porad dotyczących planowania kariery.
Obok dostępnych w ramach platformy i przygotowanych przez Facebooka lekcji w obszarze kompetencji cyfrowych, osoby zainteresowane zwiększeniem kompetencji i poszukiwaniem pracy będą mogły sprawdzić pasujące do nich oferty zatrudnienia znajdujące się na Pracuj.pl. Dwójka pozostałych partnerów: serwis Mamopracuj.pl oraz „Harvard Business Review Polska” odpowiada za wsparcie zawodowe dla konkretnych grup obecnych na rynku pracy.
Program Facebook pomaga w Rozwoju obejmuje kursy z zakresu marketingu społecznościowego, bezpieczeństwa w sieci, analizy danych oraz porady na temat skutecznego planowania kariery. Platforma jest dostępna dla każdego, kto chce rozwijać się w obecnym lub nowym miejscu pracy, planuje się przekwalifikować czy np. powrócić na rynek pracy po dłuższej nieobecności.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.