Nowe czasy wymagają nowego dziennikarstwa – powiedział Rupert Murdoch prezentując „The Daily”, pierwszy magazyn przeznaczony wyłącznie dla użytkowników iPad’a. Czy tak wygląda przyszłość prasy?
Należący do Murdoch’a koncert medialny News Corp. zaprezentował wczoraj pierwszy numer „The Daily”, o którym pisaliśmy w listopadzie ubiegłego roku. Magazyn przeznaczony wyłącznie dla użytkowników tabletu firmy Apple ma wyróżniać się „rzetelnym dziennikarstwem”, a zastosowana technologia ma oznaczać jakościową zmianę w konsumpcji prasy.
Nad „The Daily”, który początkowo miał ukazać się pod koniec 2010 r., pracuje ok. 100 osób. Przygotowanie magazynu pochłonęło 30 mln dolarów. Tygodniowa prenumerata pisma kosztować będzie 99 centów, a roczna – 39,99 dolarów. W najbliższych dwóch tygodniach magazyn będzie dostępny za darmo.
„The Daily” kierowany ma być do wykształconego odbiorcy. Pismo oprócz materiałów dziennikarskich wzbogaconych multimediami oferować będzie dostęp do gier, książek i aplikacji. Pismo prowadzone ma być dynamicznie co oznacza np. możliwość ukazania się kilku okładek tego samego dnia, jeśli na świecie dziać się będzie coś ważnego.
W przyszłości „The Daily” dostępna ma być na tabletach innych marek. Twórcy pisma poinformowali jednak, że nie stanie się to z pewnością w tym, a być może także w przyszłym, roku.
Wpisy promowane
- Ile trwa budowa domu?Czas budowy domu jednorodzinnego zależy od wielu czynników, takich jak wielkość domu, stopień skomplikowania projektu, rodzaj materiałów i umiejętności wykonawców. ...
- Dlaczego warto wynająć manipulator do szyb na budowę?Dlaczego warto wynająć manipulator do szyb na budowę? To proste — podnośnik dźwigowy z przyssawką pozwala na szybkie i bezpieczne ...
Wydarzenia
IT w Służbie Zdrowia
09.02.2023
Fundamenty biznesu online [program rozwojowy dla przedsiębiorczych kobiet]
10.02.2023
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Ten Square Games zwiększa swoje zaangażowanie w krakowskie studio GamestureTen Square Games S.A. zwiększa swój udział w spółce Gamesture z 25% do 37%. Finansowanie o wartości 2,7 miliona dolarów pozwoli na zwiększenie intensywności działań ...
- Polski SentiOne szykuje europejską odpowiedź na ChatGPT dla biznesuOd początku swojego istnienia polski SentiOne zainwestował w rozwój sztucznej inteligencji ponad 42 mln zł. Obecnie firma monitoruje ponad 69,5 ...
- DRAGO entertainment planuje skup akcji własnych25 stycznia br. DRAGO entertainment zwołało Walne Zgromadzenie. W porządku obrad zaplanowano program motywacyjny dla pracowników oraz skup akcji własnych ...
- Vivid Games – przychody w 2022 to ponad 37 mln złVivid Games skupia się obecnie na rozwoju Real Boxing 2 i gier z uniwersum Eroblast. Spółka przedstawiła szacunkowe wyniki za ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.