Nowe czasy wymagają nowego dziennikarstwa – powiedział Rupert Murdoch prezentując „The Daily”, pierwszy magazyn przeznaczony wyłącznie dla użytkowników iPad’a. Czy tak wygląda przyszłość prasy?
Należący do Murdoch’a koncert medialny News Corp. zaprezentował wczoraj pierwszy numer „The Daily”, o którym pisaliśmy w listopadzie ubiegłego roku. Magazyn przeznaczony wyłącznie dla użytkowników tabletu firmy Apple ma wyróżniać się „rzetelnym dziennikarstwem”, a zastosowana technologia ma oznaczać jakościową zmianę w konsumpcji prasy.
Nad „The Daily”, który początkowo miał ukazać się pod koniec 2010 r., pracuje ok. 100 osób. Przygotowanie magazynu pochłonęło 30 mln dolarów. Tygodniowa prenumerata pisma kosztować będzie 99 centów, a roczna – 39,99 dolarów. W najbliższych dwóch tygodniach magazyn będzie dostępny za darmo.
„The Daily” kierowany ma być do wykształconego odbiorcy. Pismo oprócz materiałów dziennikarskich wzbogaconych multimediami oferować będzie dostęp do gier, książek i aplikacji. Pismo prowadzone ma być dynamicznie co oznacza np. możliwość ukazania się kilku okładek tego samego dnia, jeśli na świecie dziać się będzie coś ważnego.
W przyszłości „The Daily” dostępna ma być na tabletach innych marek. Twórcy pisma poinformowali jednak, że nie stanie się to z pewnością w tym, a być może także w przyszłym, roku.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.