Pricelesso.pl chce powalczyć z OLX

Opublikowano: 27 maja 2019. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Nowym klientem agencji Intellect została spółka Pricelesso. Na jej zlecenie agencja stworzyła od zera platformę handlową Pricelesso.pl i będzie zajmować się jej rozwojem, w tym także komunikacją digital. Pricelesso planuje powalczyć biznesowo z zadomowionym i popularnym na polskim rynku serwisem OLX.

Do zadań agencji wykonanych na rzecz platformy, debiutującej właśnie pod adresem www.pricelesso.pl, należało między innymi zaprojektowanie platformy, stworzenie jej dokumentacji i specyfikacji, wykonanie projektu graficznego i wszystkich prac graficznych, w tym tych związanych z całościową identyfikacją wizualną (projekt logotypu oraz księga znaków), jak również wdrożenie platformy i związane z tym działania deweloperskie takie jak: kodowanie serwisu, testy, wdrożenie, prace rozwojowe.

Agencja zajmie się także dalszym rozwojem już uruchomionej platformy.

Twórcy wskazują na platformę OLX, jako głównego konkurenta. Od OLX i innych platform handlowych tego typu działających na rynku Pricelesso.pl chce się odróżnić nietypowymi funkcjami i większą „elastycznością”, np. dynamicznym kojarzeniem sprzedających i kupujących na platformie (czyli np. osoby wystawiającej na sprzedaż jakiś produkt, z osobą, która ogłasza, że poszukuje tego właśnie produktu – obie te osoby otrzymają odpowiednie powiadomienie mailowe).

Inną ciekawą funkcją Pricelesso są „pakiety”. Jest to usługa pozwalająca sprzedającym oferować zestawy (pakiety) składające się z produktów dostępnych w różnych ich ogłoszeniach w specjalnej, korzystnej cenie – czyli np. jeśli sprzedawca w swoich ogłoszeniach ma zarówno wózek dziecięcy, jak kocyk oraz nosidełko dla dzieci to poza sprzedażą każdego z tych produktów z osobna, może stworzyć z tych produktów pakiet oferowany w korzystnej cenie. Z drugiej strony kupujący może wybrać kilka produktów z oferty sprzedającego, oznaczyć je jako pakiet i zaproponować cenę „pakietową” jaką chciałby zapłacić za taki zestaw.

Dawid ZarazińskiPricelesso.pl chce powalczyć z OLX

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.