Firma Amazon nie jest skora do dzielenia się wynikami sprzedaży swoich produktów i usług. Najnowsze doniesienia mówią jednak, że jest się czym chwalić – przynajmniej jeśli chodzi o pakiet Prime.
Prime to program partnerski, który w cenie 79 dolarów rocznie oferuje dwudniową dostawę zakupionych produktów oraz streaming filmów i programów telewizyjnych bez limitów w ramach Amazon Instant Video. Amazon nie chwali się liczbą członków programu, ale według najnowszego raportu Consumer Intelligence Research Partners (CIRP) oraz Morningstar może być ich ponad 10 mln.
Wysoka liczba subskrybentów nie jest jedyną dobrą wiadomością dla Amazona. Tacy klienci wydają znacznie więcej niż pozostali – ok. 1200 dolarów rocznie, o 400 dolarów więcej niż pozostali. Są też o wiele bardziej lojalnymi klientami. Do 2017 roku liczba subskrybentów usługi sięgnąć ma 25 mln. Według badań CIRP aż 95 proc. obecnych klientów ma zamiar przedłużyć abonament na kolejny rok.
Wszystko to przekłada się na sytuację, w której – zdaniem analityków – z każdej rocznej opłaty Amazon zarabia aż 78 dolarów. A w ujęciu całościowym, Prime odpowiada za około jedną trzecią zysku operacyjnego w 2012 roku.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.