Interaktywny projekt „Kumpel z Przeszłości” stworzony i realizowany przez agencję reklamową San Markos we współpracy z firmą On Board PR oraz Biurem Promocji Miasta Stołecznego Warszawy został nominowany do nagrody Golden Drum w kategorii Public engagement & participation. Znalazł się w ten sposób w ścisłej czołówce najlepszych projektów na świecie. Rozstrzygnięcie konkursu ma nastąpić w październiku b.r., podczas festiwalu Golden Drum w Portoroż, w Słowenii.
Na portalu społecznościowym Facebook stworzono dwa profile młodych ludzi – „Sosny” i „Kostka” – fikcyjnych powstańców. Aktualizowane codziennie, do końca Powstania (początek października) stanowią prywatną kronikę Powstania Warszawskiego widzianego oczami dwojga młodych ludzi. „Kostek” i „Sosna” piszą językiem ówczesnej młodzieży, opowiadają o swoich codziennych przeżyciach oraz umieszczają zdjęcia i filmy odzwierciedlające atmosferę tamtego okresu.
Dzięki temu udało się zaprząc nowe technologie do zakrzywienia czasu i podróży do 1944 roku. „Kostek” i „Sosna” stali się jednymi z najpopularniejszych postaci prywatnych na polskim Facebooku. Razem mają ponad 3000 przyjaciół, którzy komentują ich wpisy i toczą żywe dyskusje na temat Powstania.
Linki do profili, po zarejestrowaniu na FB:
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000099598202
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000050158456
* * *
Agencja On Board PR jest dodatkowo nominowana w kategorii Public Affairs w związku z organizacją ogólnopolskiej kampanii dla NSZZ Solidarność. Celem projektu była poprawa warunków pracy w branży ochrony, edukacja pracowników tego sektora oraz przekonanie pracodawców o konieczności polepszenia warunków pracy ochroniarzy.
Prowadzone działania wsparły Solidarność w osiągnięciu strategicznych celów; podpisano porozumienia z sześcioma największymi firmami ochrony i zainicjowano proces przygotowania zmian regulacji prawnych istotnych dla sektora. „Kampania na rzecz pracowników ochrony” została już wcześniej nagrodzona – otrzymała nagrodę SABRE Award, honorową nagrodę Magellan Award oraz srebrną statuetkę Mercury Excellence Award.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.