Opisywany przez nas projekt wykorzystania technologii Beacon przez sieć sklepów Riccardo znalazł się w gronie finalistów nagrodzonych przez Bluetooth SIG podczas International Consumer Electronics Show (CES).
We wdrożeniu wykorzystano technologię iBeacon i Proximity Marketing przy wsparciu systemu iPresso i RTB Tracker. Za przeprowadzenie akcji promocyjnej odpowiada Grupa AMP Media, specjalizująca się w usługach e-commerce.
Klient wykorzystujący aplikację po wejściu do sklepu jest rozpoznawany i system przedstawia mu spersonalizowane informacje na temat oferty.
To dla nas zaszczyt znaleźć się wśród finalistów tak prestiżowego konkursu i być zaprezentowanym wśród najlepszych przełomowych technologii podczas Consumer Electronics Show. Cieszymy się, że możemy pokazać Polskę jako kraj ludzi z pasją, którzy mają otwarte głowy i chcą być współautorem technologicznej rewolucji. Wykorzystanie technologii Beacon oraz powiązanie jej dzięki Bluetooth Smart z aplikacjami mobilnymi wykorzystują już niektóre sieci handlowe w USA czy sieci supermarketów w Wielkiej Brytanii. Nikt jednak do tej pory nie był w stanie wykorzystać w tym procesie narzędzi digital marketingu i marketingu automation. Nikt też nie zbierał w tym procesie danych z wizyty klienta w sklepie, czyli zretargetował offlinu. Jesteśmy dumni, że nam się to udało – powiedział Paweł Mizglaski, CEO w RTB Tracker.
Bluetooth Breakthough Awards to międzynarodowy program promujący najbardziej przełomowe w danym roku produkty, prototypy, aplikacje i projekty studenckie wykorzystujące technologię Bluetooth.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.