Projekt Riccardo App finalistą Bluetooth SIG Breakthrough Awards

Opisywany przez nas projekt wykorzystania technologii Beacon przez sieć sklepów Riccardo znalazł się w gronie finalistów nagrodzonych przez Bluetooth SIG podczas International Consumer Electronics Show (CES).

We wdrożeniu wykorzystano technologię iBeacon i Proximity Marketing przy wsparciu systemu iPresso i RTB Tracker. Za przeprowadzenie akcji promocyjnej odpowiada Grupa AMP Media, specjalizująca się w usługach e-commerce.

Klient wykorzystujący aplikację po wejściu do sklepu jest rozpoznawany i system przedstawia mu spersonalizowane informacje na temat oferty.

ekran-2014-11-25-o-15.55.461-700x313

To dla nas zaszczyt znaleźć się wśród finalistów tak prestiżowego konkursu i być zaprezentowanym wśród najlepszych przełomowych technologii podczas Consumer Electronics Show. Cieszymy się, że możemy pokazać Polskę jako kraj ludzi z pasją, którzy mają otwarte głowy i chcą być współautorem technologicznej rewolucji. Wykorzystanie technologii Beacon oraz powiązanie jej dzięki Bluetooth Smart z aplikacjami mobilnymi wykorzystują już niektóre sieci handlowe w USA czy sieci supermarketów w Wielkiej Brytanii. Nikt jednak do tej pory nie był w stanie wykorzystać w tym procesie narzędzi digital marketingu i marketingu automation. Nikt też nie zbierał w tym procesie danych z wizyty klienta w sklepie, czyli zretargetował offlinu. Jesteśmy dumni, że nam się to udało – powiedział Paweł Mizglaski, CEO w RTB Tracker.

Bluetooth Breakthough Awards to międzynarodowy program promujący najbardziej przełomowe w danym roku produkty, prototypy, aplikacje i projekty studenckie wykorzystujące technologię Bluetooth.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top