Projekt Telewizja24.tv nominowany do nagrody ”Golden Arrow 2009”
Telewizja24.tv to serwis internetowy, zawierający film i prosty formularz do personalizacji video z wbudowanym mechanizmem „powiadom znajomego”. Stał się miejscem launchu dwóch viralowych reportaży. Autorem projektu jest agencja interaktywna Interactive Solutions, we współpracy z węgierską agencją Soda Team.
Najpierw wyprodukowano reportaż na temat nieoczekiwanej decyzji Świętego Mikołaja, który ze względu na kryzys może w tym roku obdarować tylko jedną osobę. Kogo? O tym decydowali internauci poprzez mechanizm wirusowy wbudowany w filmik właśnie na stronie www.telewizja24.tv. Kampania została rozpoczęta w okresie świątecznym, gdy kryzys gospodarczy był tematem niezwykle aktualnym. Podczas walentynek opublikowano kolejny reportaż, tym razem o tajemniczym wandalu, który nietypowo wyznaje miłość. Internauci mogli spersonalizować film i wysłać go swoim drugim połówkom.
Projekt realizowany był na zlecenie Pepsi. Otrzymał nominację do nagrody w konkursie „Golden Arrow 2009“ w kategorii Marketing internetowy – marketing wirusowy.