Telewizja24.tv to serwis internetowy, zawierający film i prosty formularz do personalizacji video z wbudowanym mechanizmem „powiadom znajomego”. Stał się miejscem launchu dwóch viralowych reportaży. Autorem projektu jest agencja interaktywna Interactive Solutions, we współpracy z węgierską agencją Soda Team.
Najpierw wyprodukowano reportaż na temat nieoczekiwanej decyzji Świętego Mikołaja, który ze względu na kryzys może w tym roku obdarować tylko jedną osobę. Kogo? O tym decydowali internauci poprzez mechanizm wirusowy wbudowany w filmik właśnie na stronie www.telewizja24.tv. Kampania została rozpoczęta w okresie świątecznym, gdy kryzys gospodarczy był tematem niezwykle aktualnym. Podczas walentynek opublikowano kolejny reportaż, tym razem o tajemniczym wandalu, który nietypowo wyznaje miłość. Internauci mogli spersonalizować film i wysłać go swoim drugim połówkom.
Projekt realizowany był na zlecenie Pepsi. Otrzymał nominację do nagrody w konkursie „Golden Arrow 2009“ w kategorii Marketing internetowy – marketing wirusowy.
Wpisy promowane
- Czym są umiejętności interpersonalne i w jaki sposób je rozwijać?Umiejętności interpersonalne to istotny element zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Obejmują zdolność komunikacji, empatii, asertywności oraz umiejętność pracy ...
- Zrównoważone urządzenia firmy Mewa do czyszczenia części to mniej zagrożeń na stanowisku roboczymW ciągu ostatnich dziesięcioleci znacznie zmienił się sposób produkcji i serwisowania samochodów. Widoczne jest to szczególnie w warsztatach samochodowych – ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!