Staranie się o dziecko, ciąża, poród – to tematy, które w internecie szybko znalazły swoich reprezentantów. Najnowszy, serwis Promama.pl, łączy konkretny światopogląd, społeczność oraz biznesowe zacięcie.
Portal Promama.pl przygotowany został z myślą o parach, które żyją w zgodzie ze swoją płodnością, starają się o dziecko bądź go oczekują – czytamy na stronach serwisu.
Projekt tworzy 13 osób: dziewięciu redaktorów, dwóch nauczycieli NPR (naturalne planowanie rodziny), dwie osoby koordynujące. Serwis powstał we współpracy z agencją interaktywną magneticpoint.com.
Pomysł na serwis wyrósł ze sfery prywatnej. Wspólnie z żoną mieliśmy problem z poczęciem dzieci, przeszliśmy drogę leczenia niepłodności, podpieraliśmy się tym, co znaleźliśmy w internecie. Informacje w sieci są rozdrobnione, rozproszone. Stąd pomysł by stworzyć miejsce, które będzie grupowało informacje na ten temat oraz aplikacje, które pomogą w rozpoznawania płodności i prowadzeniu ciąży – mówi nam Tomasz Olędzki z Promama.pl.
Serwisowi nie udało się pozyskać dofinansowania ze środków unijnych (działanie 8.1). Twórcy narzekają, że staranie się o nie okazało się stratą kilkunastu miesięcy. Projekt uruchomiony został z początkiem czerwca.
Co swoim użytkownikom oferuje obecnie Promama.pl?
Po raz pierwszy karta cyklu NPR została udostępniona za darmo. Zastosowaliśmy także szereg innowacji: karta jest interaktywna, tzn. dane, objawy można wprowadzać bezpośrednio na karcie jednym kliknięciem, wprowadziliśmy automaty sprawdzające interpretację oraz statystyki – informują twórcy.
Druga nasza aplikacja to spersonalizowana e-karta ciąży – statystyki, pasek postępu ciąży, informacje „ciąża tydzień po tygodniu”, pomaga utrzymać prawidłową wagę w ciąży – śledzenie indywidualnego przyrostu wagi na wykresie w zależności od BMI kobiety ciężarnej, kreator planu porodu oraz pamiętnik – dodają.
Promama.pl to również artykuły „pisane przez doświadczone mamy, dla których macierzyństwo jest fascynującą przygodą”. Zawierają porady dla osób starających się o dziecko, zainteresowanych adopcją, dla ciężarnych mam i ojców.
Istotną częścią projektu ma być również społeczność osób, które „myślą podobnie i które mają pokrewne pragnienia”.
W tym szczególnym okresie, kiedy para stara się o dziecko bądź oczekuje na jego narodzenie, wsparcie, jakie daje grupa ludzi mających zbliżone priorytety, jest bezcenne – zapewniają twórcy.
Serwis działa w modelu freemium. Dostępne są trzy rodzaje kont: „standard”, które jest darmowe, „premium” od 5 zł miesięcznie oraz „VIP” od 66 zł miesięcznie. W podstawowej opcji użytkownik otrzymuje dostęp do e-wykresu płodności, społeczności, interaktywnej karty, wyszukiwania wykresów, tutoriala oraz komunikatów o nieprawidłowościach. W opcji „premium” dodatkowo do: automatycznego sprawdzania interpretacji, weryfikacji danych statystycznych, formularza do wprowadzania danych z urządzenia mobilnego, forum eksperckiego, możliwości wykupienia jednorazowej pomocy eksperta przy interpretacji cyklu. W najdroższej opcji użytkownicy otrzymują nielimitowane indywidualne prowadzenie eksperckie.
W przyszłości twórcy chcą udostępnić funkcję „ulubione cykle”, tak aby użytkowniczki mogły się dzielić swoimi spostrzeżeniami i obserwacjami. Pojawić ma się również dział „dziecko”, który zatrzymać ma użytkowników prowadzących z Promama.pl swą ciążę.
To tylko część recenzji. Całość znaleźć można na Wystartowali.pl.
Wpisy promowane
- Automatyczne ustawianie cen w sklepie i na portalach sprzedażowychJeżeli sprzedajesz w sieci a asortyment wystawiasz na wielu kanałach równocześnie, koniecznie przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak zminimalizować ...
- Sprawdź profesjonalny system do zarządzania energią w firmieEfektywne zarządzanie energią elektryczną w firmie ma ogromne znaczenie. Pozwala na obniżenie kosztów oraz wpływa pozytywnie na zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
- Darmowe dostawy od IdoSell i ORLEN PaczkiORLEN Paczka dołącza do Smile – usługi od IdoSell, dzięki której sklepy internetowe mogą oferować swoim klientom darmową dostawę do ...
- Big Cheese Studio zapowiada dodatek Sushi do pierwszej części Cooking SimulatoraBig Cheese Studio kontynuuje prace nad drugą częścią kulinarnego hitu Cooking Simulator o nazwie Cooking Simulator 2: Better Together, w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.