W ramach nowej oferty home.pl użytkownicy usługi Business Shop mogą umieścić na swojej stronie pasek z linkami do niekonkurencyjnych sklepów.
Właściciele sklepów internetowych mają możliwość wymiany ruchu pomiędzy witrynami internetowymi, które ze sobą bezpośrednio nie konkurują. W ten sposób, np. na stronie internetowej kwiaciarni może się pojawić pasek z linkiem do księgarni, sklepu z markową odzieżą, czy zdrową żywnością. Ponieważ zajmują się zupełnie odrębną działalnością, nie konkurują ze sobą, a nawet wspierają swoje działania komunikacyjne i marketingowe.
„Toolbar Promoring jest rozwiązaniem, które przyczyni się do rozwoju współpracy właścicieli sklepów internetowych niestanowiących dla siebie konkurencji. W prosty sposób będą przekazywać sobie użytkowników” – mówi Marcin Kuśmierz, Dyrektor Zarządzający home.pl. – „Na dodatek ta usługa dodawana jest do Business Shop całkowicie za darmo” – dodaje.
home.pl wraz z PromoRing przygotowały też specjalną zniżkę na usługę „Wyróżnij się”. Przez trzy miesiące home.pl we współpracy z PromoRing udostępnia tę usługę bezpłatnie, podczas gdy w regularnej ofercie jej koszt wynosi od 49 zł do 441 zł netto, w zależności od okresu trwania umowy.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.