Prosty system CRM – dlaczego warto wypróbować Sugestera?

Twoja firma rozwija się. Masz coraz więcej zamówień i zatrudniasz kolejnych pracowników. Z czasem coraz trudniej nadążyć nie tylko za wszystkim, co dzieje się w Twoim przedsiębiorstwie, ale też za oprogramowaniem, którego używasz. Różni pracownicy używają do różnych rzeczy różnych aplikacji, przez co informacje są pofragmentowane i trudne do zarządzania – nie mówiąc już o wymogach GIODO. Sami zetknęliśmy się z tym problemem i stworzyliśmy rozwiązanie: Sugestera.

sugester-logo-largeSugester to połączenie CRM, programu pocztowego, VoIP, helpdesku, live chata i systemu zarządzania zadaniami. Nasza aplikacja zbiera wiele funkcjonalności w jednym miejscu, dzięki czemu może stać się cyfrowym centrum zarządzania Twoją firmą. To jednak nie wszystko – przeczytaj pięć powodów, dla których warto wypróbować Sugestera:

Uporządkujesz firmową korespondencję

Sugester pozwala na podpięcie dowolnej liczby istniejących skrzynek bez zmieniania adresów. W ten sposób wszystkie maile Twojej firmy są zbierane i dostępne w jednym miejscu. Możesz też korzystać z takich funkcji jak autoodpowiedzi, szablony wiadomości czy asystent e-maili.

Opanujesz bazę klientów i historię kontaktów

Sugester umożliwia łatwe wgranie bazy klientów w formatach XLS i CSV. Po zaimportowaniu listy łatwo podzielisz ją między pracowników czy ukryjesz niektóre dane przed wybranymi osobami. Na karcie klienta przejrzysz historię korespondencji, notatek z rozmów telefonicznych czy spotkań.

Łatwo rozdzielisz zadania i prześledzisz ich wykonanie

Sugester daje Ci możliwość łatwego delegowania zadań członkom Twojego zespołu. Zadaniom nadasz priorytety, daty wykonania, statusy i nie tylko, a powiązane ze sobą zadania połączysz w projekty. Informacje o przepracowanym czasie zbierzesz w karcie pracy, która ułatwi rozliczenie umów cywilnoprawnych.

Poprawisz obsługę klienta i zbierzesz leady

Dzięki Sugesterowi błyskawicznie dodasz do strony okienko czatu. Pozwoli to nie tylko szybciej obsłużyć klientów, ale też zmniejszyć procent porzuconych koszyków czy zebrać informacje kotaktowe od potencjalnych nabywców. Archiwum rozmów na czacie możesz wykorzystać np. do celów szkoleniowych.

Wdrożenie Sugestera nie pochłonie Twojego czasu i pieniędzy

Najtańszy abonament w Sugesterze kosztuje tylko 9 złotych miesięcznie. Co więcej, w Sugesterze nie płacisz za użytkownika, ale za całe konto, z którego może korzystać dowolna liczba osób. Cała aplikacja działa w przeglądarce – nie musisz martwić się instalacją, aktualizacjami ani licencjami.

Brzmi interesująco? Chcesz dowiedzieć się więcej? Wejdź na naszą stronę, napisz do nas na [email protected] lub załóż darmowe konto testowe na 30 dni.

Uwaga: dla czytelników portalu e-biznes.pl oferujemy 30% zniżki na dowolny zakup. Wystarczy, że podczas płatności podasz kod rabatowy EBIZNES.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top