Prototype Hub zebrał w kampanii crowdfundingowej 100 tys. zł

Opublikowano: 22 kwietnia 2016. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Twórcy Prototype Hub zakładali pozyskanie 100 tys. złotych w cztery tygodnie, kwotę udało się zebrać w ciągu zaledwie siedmiu dni. Dzięki projektowi firmy będą mogły wykorzystać potencjał drzemiący w druku 3D.

Środki pozyskane z kampanii spółka przeznaczy na budowę kolejnych modułów w platformie Prototype Hub, działania promocyjne w kierunku pozyskania kolejnych partnerstw i realizacji oraz rozbudowę zespołu o kolejnych developerów i projektantów.

IP Prototype Hub.jpgNaszym celem było zebranie 100 tysięcy w 4 tygodnie. W tym momencie założenia zostały zrealizowane, co niewątpliwie jest wielkim sukcesem. Jeśli zainteresowanie inwestorów się utrzyma, to przewidujemy zakończenie kampanii z jeszcze większą liczbą sprzedanych udziałów – powiedział Oskar Lis, CEO Prototype Hub

Do 10 maja 2016 roku inwestorzy nadal mogą nabywać udziały w ramach kampanii.

Prototype Hub pomaga firmom wykorzystać druk 3D w biznesie. Dostarcza kompleksowe rozwiązania e-commerce w branży druku 3D. Specjalizuje się w budowie sklepów 3D z zaawansowanymi funkcjonalnościami i tworzeniu zaawansowanych serwisów. Zapewnia też obsługę logistyczną zamówień i sprzedaż projektów 3D oraz wpiera klientów przy komercjalizacji praw autorskich przy niskich kosztach uruchomienia.

Sylwester KozakPrototype Hub zebrał w kampanii crowdfundingowej 100 tys. zł

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.