Prywatne Zdrowie informuje i edukuje

Ponad 20 tys. zarejestrowanych lekarzy i 7 tys. placówek medycznych – to obecny stan bazy danych serwisu Prywatne Zdrowie. Jego pomysłodawca – Tomasz Kurzątkowski, który jak mówi „przeszedł gehennę kontaktów z publiczną służbą zdrowia po poważnym wypadku – chce stworzyć ogólnopolskim informator medyczny, który ma pomóc pacjentom w poruszaniu się po skomplikowanym systemie opieki zdrowotnej.

Serwis tworzą osoby niezwiązane zawodowo z branżą medyczną lub farmaceutyczną. Skierowany jest do ludzi, którzy nie znają się na medycynie, ale od czasu do czasu muszą z niej skorzystać. Stąd pomysł – mówienie prostym językiem o sprawach skomplikowanych i trudnych – przekonuje Kurzątkowski.

Prywatne Zdrowie tworzą sami internauci. Mogą na przykład dodawać opinie i rekomendacje osób, z usług których skorzystały. Budowaniu bazy lekarzy towarzyszy konkurs „Postaw na zdrowie”. Główną nagrodą jest roczny zapas pieluszek oraz 5 tys. zegarków UV. Aby wziąć udział w konkursie należy zalogować się w serwisie i dodać trzy nazwiska swoich lekarzy do bazy portalu. Warunkiem otrzymania upominku jest pozytywna weryfikacja podanych danych przez system serwisu.

Prywatne zdrowie

Wraz z konkursem na portalu prowadzona jest akcja informacyjna zwiększająca świadomość na temat zagrożeń związanych z promieniowaniem słonecznym. Część poradnikowa ma być stale rozwijana i stanowić ważny element konstrukcji serwisu.

Jak twórcy Prywatnego Zdrowia chcą zarabiać? Model biznesowy przewiduje takie działania jak:

  • Rozbudowa i udoskonalanie porównywarki ubezpieczeń zdrowotnych oraz ich sprzedaż (jak przekonuje Tomasz Kurzątkowski, Prywatne Zdrowie to jedyne miejsce w polskim internecie, w którym można porównać oferty ubezpieczeń zdrowotnych większości liczących się na rynku firm ubezpieczeniowych)
  • Pośrednictwo w sprzedaży usług dookoła medycznych (testy DNA, przechowywanie komórek macierzystych, pośrednictwo w znalezieniu opieki dla dziecka itd.)
  • Pośrednictwo w sprzedaży leków OTC (bez recepty)
  • Sprzedaż powierzchni reklamowej

Rynek medyczny to wciąż łakomy kąsek w polskim internecie. Czy Prywatne Zdrowie zajmie na tym polu stabilną, wysoką pozycję?

www.prywatnezdrowie.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Shopper Day 2021
26.10.2021
Expert Summit 2021
04.11.2021
Forum Gospodarki Cyfrowej
09.11.2021
Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry