Ponad 20 tys. zarejestrowanych lekarzy i 7 tys. placówek medycznych – to obecny stan bazy danych serwisu Prywatne Zdrowie. Jego pomysłodawca – Tomasz Kurzątkowski, który jak mówi „przeszedł gehennę kontaktów z publiczną służbą zdrowia po poważnym wypadku – chce stworzyć ogólnopolskim informator medyczny, który ma pomóc pacjentom w poruszaniu się po skomplikowanym systemie opieki zdrowotnej.
Serwis tworzą osoby niezwiązane zawodowo z branżą medyczną lub farmaceutyczną. Skierowany jest do ludzi, którzy nie znają się na medycynie, ale od czasu do czasu muszą z niej skorzystać. Stąd pomysł – mówienie prostym językiem o sprawach skomplikowanych i trudnych – przekonuje Kurzątkowski.
Prywatne Zdrowie tworzą sami internauci. Mogą na przykład dodawać opinie i rekomendacje osób, z usług których skorzystały. Budowaniu bazy lekarzy towarzyszy konkurs „Postaw na zdrowie”. Główną nagrodą jest roczny zapas pieluszek oraz 5 tys. zegarków UV. Aby wziąć udział w konkursie należy zalogować się w serwisie i dodać trzy nazwiska swoich lekarzy do bazy portalu. Warunkiem otrzymania upominku jest pozytywna weryfikacja podanych danych przez system serwisu.
Wraz z konkursem na portalu prowadzona jest akcja informacyjna zwiększająca świadomość na temat zagrożeń związanych z promieniowaniem słonecznym. Część poradnikowa ma być stale rozwijana i stanowić ważny element konstrukcji serwisu.
Jak twórcy Prywatnego Zdrowia chcą zarabiać? Model biznesowy przewiduje takie działania jak:
- Rozbudowa i udoskonalanie porównywarki ubezpieczeń zdrowotnych oraz ich sprzedaż (jak przekonuje Tomasz Kurzątkowski, Prywatne Zdrowie to jedyne miejsce w polskim internecie, w którym można porównać oferty ubezpieczeń zdrowotnych większości liczących się na rynku firm ubezpieczeniowych)
- Pośrednictwo w sprzedaży usług dookoła medycznych (testy DNA, przechowywanie komórek macierzystych, pośrednictwo w znalezieniu opieki dla dziecka itd.)
- Pośrednictwo w sprzedaży leków OTC (bez recepty)
- Sprzedaż powierzchni reklamowej
Rynek medyczny to wciąż łakomy kąsek w polskim internecie. Czy Prywatne Zdrowie zajmie na tym polu stabilną, wysoką pozycję?
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.