Przewodnik po studiach podyplomowych

Opublikowano: 30 czerwca 2003. Kategoria: Bez kategorii. Tagi:

Na rynku ukazał się Przewodnik Podyplomowy 2003 – czyli kompletna oferta kształcenia podyplomowego dla przyszłych menedżerów i specjalistów.

Absolwenci szkół wyższych coraz częściej decydują się na studia podyplomowe, by podnieść swoją wartość na rynku pracy. We właściwym wyborze kierunku oraz uczelni pomocne będzie drugie wydanie Przewodnika Podyplomowego.

Communication Partners, właściciel m.in. serwisów Pracuj.pl, Edu.pracuj.pl i Edulandia.pl, wydał już drugą edycję Przewodnika Podyplomowego. To pozycja skierowana do tych wszystkich, którzy są pewni, że zdobyty przez nich tytuł licencjata lub magistra nie wystarczy już do osiągnięcia dobrej pozycji zawodowej na dzisiejszym rynku pracy.

Przewodnik po studiach podyplomowych 1W Przewodniku Podyplomowym znaleźć można ponad 1000 ofert studiów podyplomowych oraz programów MBA. Ci, którzy wolą zdobyć konkretne kwalifikacje zawodowe, również znajdą coś dla siebie – mogą zapoznać się z ofertą kursów przygotowujących do egzaminów na międzynarodowe kwalifikacje zawodowe, np. ACCA czy CIA. Ponadto Przewodnik zawiera prezentacje najlepszych uczelni w Polsce, gdzie warto podjąć kształcenie podyplomowe.

Przydatność studiów dotyczących tematyki integracji europejskiej, rodzaje studiów podyplomowych z zakresu zarządzania, droga do doktoratu – to tematy tylko niektórych artykułów znajdujących się w Przewodniku. Dzięki nim Przewodnik nie jest tylko zwykłym informatorem – to kompleksowy zbiór wiadomości, które mogą być pomocne przy planowaniu dalszej edukacji i rozwoju zawodowego.

Zobacz, gdzie możesz kupić Przewodnik Podyplomowy 2003:

Sylwester KozakPrzewodnik po studiach podyplomowych

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.