Podsumowującą konferencją prasową zakończył się pierwszy z konkursów realizowanych w ramach projektu społecznego Onet.pl „przez-pokolenia.pl”. W czasie trwającego od połowy grudnia konkursu „Historia z myszką” internauci nadesłali ponad dwa tysiące zdjęć i związanych z nimi historii rodzinnych.
Akcja „przez-pokolenia.pl” ma na celu budowanie i wzmacnianie więzi rodzinnych między pokoleniami – powiedziała Marta Czartoryska, Dyrektor Działu Marketingu i Komunikacji Grupy Onet.pl S.A.
Jak podkreśla, nie chodzi jednak tylko i wyłącznie o osoby starsze, ale o wszystkich tych, którzy mają utrudniony dostęp do internetu i nowych technologii, na przykład mieszkańców małych miast i wsi. Stąd wybór partnerów akcji, wśród których znaleźli się UPC, eurobank, Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego i Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności.
Sam konkurs „Historia z myszką” trwał od połowy grudnia (promowała go telewizyjna reklama). Internauci przysyłali zdjęcia wraz z krótkim opisem stojącej za nimi historii. Wyróżniono 130 zgłoszonych prac, wśród nich 10 zdobyło nagrody główne (laptopy i kurs komputerowy e-Seniora UPC).
Odzew przerósł nasze oczekiwania. Zastanawiamy się jak jeszcze możemy wykorzystać ten fantastyczny materiał – powiedziała Marta Czartoryska. I choć nie chciała zdradzić konkretnych planów, jest bardzo możliwe, że zebrane fotografie i historie zostaną opublikowane w formie książkowej.
Strona kampanii (przez.pokolenia.pl) zanotowała w ciagu miesiąca milion odsłon i 200 tys. unikalnych użytkowników.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.