Comperia.pl wypracowała przychody w wysokości 2 183 tys. zł, EBITDA wyniosła 1 232 tys. zł, natomiast zysk netto osiągnął wartość 683 tys. zł.
W ujęciu narastającym po czterech kwartałach ub.r. spółka osiągnęła przychody netto ze sprzedaży w wysokości 6 862 tys. zł. EBIDTA wyniosła w tym okresie 2 695 tys. zł, zysk netto wyniósł 1 573 tys. zł.
Poprawa wyników to w znacznej mierze rezultat rosnącej sprzedaży produktów finansowych za pośrednictwem naszych portali oraz dynamicznie rosnącej sieci partnerskiej. Tylko w IV kwartale Comperia podpisała umowy z portalem Forbes oraz grupą Melog, dzięki którym zyskaliśmy dostęp do ponad 1 100 000 użytkowników odwiedzających serwisy: forbes.pl, oferty.net czy domy.pl. W ten sposób współpracujące z Comperia.pl instytucje finansowe otrzymują olbrzymie możliwości prezentacji swojej oferty – powiedział Bartosz Michałek, prezes Comperia.pl.
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.