W tym tygodniu prezentujemy pięć aplikacji, które mogą przypaść do gustu użytkownikom rozćwierkanego portalu.
Twitter, bo o nim dzisiaj będzie mowa, nie jest u nas tak popularny, jak Facebook (odpowiednio 1,5 mln i 13 mln użytkowników), jednak dla osób, które lubią sobie „poćwierkać” prezentujemy krótką listę wyspecjalizowanych do tego aplikacji.
TweetDeck
Bezpłatna aplikacja dla bardziej zaawansowanych użytkowników. Tweety posegregowane są w Kolumny, oddzielne dla głównej osi czasu, wzmianek, wiadomości prywatnych i innych (użytkownik może dodać własne, np. trendy). TweetDeck pozwala na planowanie tweetów do wysłania w przyszłości i udostępnia podstawową funkcjonalność w zakresie przeglądania Facebooka. Z poziomu aplikacji można zarządzać dowolną ilością kont Twittera. Dostępna jest również mobilna wersja programu (dla platformy Android i iOS).
Witryna: tweetdeck.com
Echofon
Echofon to multiplaformowa aplikacja. Program dostępny jest w wersji dla iOS, Android, Windows, OS X i jako rozszerzenie do Firefoksa. Bezpłatna wersja upstrzona jest reklamami (aby je usunąć trzeba zapłacić 9,99 dolarów). Wersja stacjonarna aplikacji synchronizuje się z jej mobilnymi odpowiednikami. Echofon obsługuje wiele kont Twittera, w przydatnym okienku podglądu, można podejrzeć całe konwersacje i szczegółowe informacje o użytkowniku.
Witryna: echofon.com
HootSuite
HootSuite to prawdziwy kombajn do obsługi portali społecznościowych, a Twitter jest tylko jednym z obsługiwanych (obok Facebooka, LinkedIn, WordPress, MySpace, Foursquare, Google+, a nawet japońskiego Mixi). Podobnie do wspomnianego wcześniej TweetDecka aplikacja prezentuje tweety w formie kolumn, tutaj zwanych strumieniami (strumień główny, wiadomości bezpośrednie, wysłane tweety, zapisane wyszukiwania i inne). W HootSuite również możemy zaplanować tweety do wysłania później, a do skracania linków użyć wbudowanej usługi Ow.ly. Profile mogą być aktualizowane na podstawie informacji ze wskazanego kanału RSS. Podstawowa wersja aplikacji jest bezpłatna i umożliwia dodanie pięciu profilów. Wersja Pro kosztuje 5,99 dolarów miesięcznie. W ramach opłaty uzyskujemy możliwość dodania nieograniczonej liczby profilów, dostęp do zaawansowanych narzędzi analitycznych (w tym integrację z Google Analytics i Facebook Insights) i rozbudowanych możliwości pracy zespołowej. HootSuite oprócz wersji internetowej dostępne jest również dla iOS, Android, BlackBerry i jako rozszerzenie do Google Chrome i Firefoksa.
Witryna: hootsuite.com
Destroy Twitter
Destroy Twitter to aplikacja zbudowana na platformie Adobe AIR dostępna dla systemu Windows, OS X i Linux. Program może działać w dwóch trybach pełnoekranowym lub zminimalizowanym, w tym pierwszym wyświetlane są znane z innych aplikacji kolumny, w drugim zobaczymy niewielkie okno, z podglądem naszej osi czasu na Twitterze. Aplikacja udostępnia szereg filtrów, system wyświetlania powiadomień na pulpicie oraz rozbudowane możliwości personalizacji. Jedną z zalet programu, zwłaszcza dla użytkowników słabszych komputerów jest mała „zasobożerność”.
Witryna: destroytwitter.com
Buffer
Buffer nie jest klientem Twittera per se, to narzędzie stworzone w całości do planowania wysyłki Tweetów. Aplikacja zintegrowana jest z wieloma programami, których zawartość można wysłać jako aktualizację statusu, ich lista dostępna jest tutaj. Korzystanie z Buffer jest bardzo proste, wystarczy wpisać treść statusu i/lub dodać łącza i wskazać datę, o której aktualizacja ma się pojawić na Twitterze, Facebooku czy LinkedIn. Bezpłatnie można zaplanować maksymalnie 10 aktualizacji miesięcznie, limit można znieść płacąc abonament w wysokości 10 dolarów miesięcznie.
Witryna: bufferapp.com
To oczywiście nie wszystkie aplikacje dedykowane Twitterowi. Pomóżcie nam uzupełnić tę listę – korzystacie z innych programów? Jakich i dlaczego? Dajcie znać w komentarzach!
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.