Punkty pełne dobra – pomagaj dzięki aplikacji

Opublikowano: 30 września 2015. Kategoria: Android iPad iPhone. Tagi: ,

Mieszkańcy Warszawy mogą brać udział w nietypowej akcji – „Punkty pełne dobra”. Dzięki aplikacji można przekazać punkty zdobyte podczas zakupów na cel dobroczynny.

W ramach akcji możemy wspierać aktywność w pięciu obszarach: wspieram dzieci, wspieram zwierzaki, dbam o wodę, dbam o powietrze oraz to dbam o siebie.

punkty pelne dobra

Po zakupie danego produktu skanujemy paragon w aplikacji Punkty Pełne Dobra, a po skorzystaniu z usługi w punkcie partnera – wpisujemy w aplikacji wartość tej usługi i sprzedawca zatwierdza ją specjalnym kodem. Następnie wskazujemy, na który obszar chcemy przeznaczyć zdobyte przez siebie punkty. Cała czynność trwa 2 sekundy – wyjaśnił Piotr Łukasiak, pomysłodawca i autor programu Punkty Pełne Dobra.

Do tej pory do programu weszły takie podmioty jak m.in.: Duracell, Tetley, Jan Niezbędny, Vitax. Do akcji licznie przystąpili właściciele warszawskich restauracji, m.in.: Bekef, Oishii Sushi, Da Gusto, Fratelli – Pizza and Pasta, Tandoor, Avangarda, Four Seasons, Kebab Emir, Restauracja Vega, Pub Bolek oraz punktów usługowych, m.in.: Skin Like Silk Clinique. Z każdym tygodniem przybywa nowych partnerów.

Użytkownicy, którzy zdecydują się przeznaczyć punkty na posiłki dla dzieci, dokarmianie zwierząt i dbanie o przyrodę wspierają jedną z trzech organizacji: Fundacja Pożywienie Darem Serca, Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami, Fundacja Nasza Ziemia.

Akcja promująca wejście aplikacji na rynek miała miejsce w Warszawie. Fanpage programu na Facebooku, założony niespełna miesiąc temu, liczy już blisko 4 000 osób.

Sylwester KozakPunkty pełne dobra – pomagaj dzięki aplikacji

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.