INTERIA.PL udostępniła własną internetową rozgłośnię radiową. Tym samym portal stworzył platformę muzyczną, która oprócz radia składa się z internetowej telewizji muzycznej oraz tradycyjnego muzycznego serwisu informacyjnego. Rozgłośni o nazwie Radio Bez Kitu można posłuchać pod adresem www.interia.fm.
Radio Bez Kitu to nadająca od 2002 r. alternatywna rozgłośnia radiowa z Krakowa, której program to autorskie audycje zarówno muzyczne jak i ogólno-kulturalne. Na antenie oprócz muzyki nadawane są reportaże i bezpośrednie transmisje z różnych wydarzeń kulturalnych. Radio promuje niezależnych twórców a jego hasło to: „Dość muzycznej papki! Nie chcesz, nie słuchaj.”
– Po ponad czterech latach poszukiwań znaleźliśmy w firmie INTERIA.PL partnera pozwalającego na dalszy rozwoju Radia Bez Kitu. Zachowujemy dotychczasowy profil i charakter stacji. Docelowo planujemy stworzenie każdego dnia co najmniej 14-godzinnego programu na żywo, składającego się z autorskich magazynów, audycji i transmisji na żywo, dotykających przede wszystkim wydarzeń kultury alternatywnej. – mówi Romuald Stankiewicz, redaktor naczelny Radia Bez Kitu. – Wierzymy w szybki rozwój stacji związany z dynamicznie rosnącą ilością użytkowników Internetu w Polsce. Nasza skierowana jest do osób, które bardzo często nie znajdują w tradycyjnych mediach interesujących dla siebie treści. – dodaje Stankiewicz.
– Udało się nam zrealizować kolejny fajny projekt. Cieszymy się, że radio tworzą ludzie młodzi, niezależni, którzy chcą pokazać kawałek dobrej muzyki, której jest mnóstwo, ale niewiele stacji ma odwagę ją grać. – mówi Grzegorz Błażewicz, Prezes Zarządu Interia.pl – Radio Bez Kitu ma być pierwszym w Polsce miejscem dla twórców, których zapraszamy do współpracy.
INTERIA.PL konsekwentnie buduje swoją platformę muzyczną. W jej skład – oprócz radia – wchodzi serwis informacyjny (www.muzyka.interia.pl), w którym można zapoznać się z informacjami, nowościami oraz plotkami z branży muzycznej, oraz nadająca na żywo telewizja muzyczno – rozrywkowa od niedawna funkcjonująca pod nazwą LIVE.INTERIA.TV (www.live.interia.tv).
Połączenie to zapewnia użytkownikom portalu dużą ilość muzycznych wrażeń oraz stwarza ciekawe możliwości promocyjne młodym wykonawcom.
Hanna Laskowska, e-biznes.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.