Międzynarodowa sieć reklamy Interactions przedstawiła raport „Mobile Marketing w Polsce 2014 – postrzeganie i potencjał rozwoju”. W raporcie znajdziemy odpowiedzi na pytania dotyczące potencjału, barier i przyczyn wzrostu.
Zdecydowana większość ankietowanych (86 proc.) osób zauważa, że znaczenie marketingu w rynku mobilnym będzie rosnąć. Co ciekawe, wśród badanych dominuje przekonanie, że popularne formy reklamy niekoniecznie są skuteczne. Na pytanie „Jakie są najpopularniejsze formy mobile marketingu”, większość osób wskazała SMS/MMS (69 proc.), formy statycznej reklamy (43 proc.) oraz wyszukiwanie mobilne (33 proc.).
Osoby biorące udział w badaniu wyraźnie określiły główne bariery w rozwoju mobile marketingu. I tak najistotniejszym czynnikiem spowalniającym jest ograniczona liczba mobilnych wersji stron internetowych, następnie mała prędkość przesyłu danych mobilnych oraz ich względnie wysokie ceny. Co ciekawe, skuteczność komunikacji (niska responsywność), efektywność kosztowa czy stopień interakcji nie są przez respondentów postrzegane jako istotna przeszkoda. Badani widzą natomiast szansę na rozwój mobile marketingu w coraz niższych cenach urządzeń, rozwoju m-commerce i nowych technologiach emisji reklam.
[pullquote type=”right”]Najistotniejszym czynnikiem spowalniającym jest ograniczona liczba mobilnych wersji stron internetowych[/pullquote]Raport został opracowany na podstawie sondażu, jaki sieć Interactions Europe przeprowadziła wśród marketerów (dyrektorzy marketingu, dyrektorzy komunikacji marketingowej lub specjaliści ds. komunikacji online), domów mediowych (planerzy online), agencji interaktywnych, wydawców oraz brokerów reklamy online. Badanie miało postać anonimowego sondażu internetowego, który przeprowadzono na wybranej próbie 266 osób w okresie od 3 kwietnia do 9 maja 2014 roku.
Raport „Raport Mobile Marketing” można pobrać z naszych stron.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.