Raport Linteri – Mobile w realu. Cyfrowe narzędzia komunikacji w świecie fizycznym.

Opublikowano: 13 lutego 2016. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Firma Linteri wydała pierwszą edycję raportu poświęconego technologiom zbliżeniowym i mobilnym. Do współpracy nad raportem zaprosiła firmy, które zajmują się m.in. analityką, promocją aplikacji mobilnych, zakupem mediów czy produkcją beaconów. W raporcie znaleźć można najlepsze praktyki opracowane na bazie doświadczeń firm Justwifi, Bluerank, Kontakt.io, Adprime, adrino, snapp, MEC oraz Polska Rada Centów Handlowych.

linteriIdea powstania raportu narodziła się, gdy zdaliśmy sobie sprawę, że marketerzy oraz inne osoby zainteresowane technologiami zbliżeniowymi często nie mają wystarczającej wiedzy jak wpleść tę technologię w swoją strategię marketingową lub jak można ją wykorzystać w komunikacji ze swoimi klientami — przekonują autorzy opracowania.

Tak powstała seria artykułów opisujących jak w praktyce można wykorzystać takie rozwiązania, jak robią to inni na świecie oraz jakie korzyści można z tego czerpać. Postanowiono połączyć wiedzę w jeden raport, w którym znaleźć można nie tylko informacje o beaconach, ale zapoznać się również z takimi zagadnieniami jak: wykorzystanie wi-fi w marketingu, sposoby promocji aplikacji mobilnych czy przykłady wdrażania mobilnych technologii płatniczych.

Głównym zadaniem raportu jest edukacja rynku.

Dowiesz się jaki potencjał tkwi w technologiach zbliżeniowych i mobilnych. Odpowiemy na pytanie: Jak zaoferować Twoim konsumentom lepsze doświadczenia zakupowe? Znajdziesz tam szeroko omówiony praktyczny kontekst wykorzystania technologii zbliżeniowych w m.in. centrach handlowych, restauracjach, muzeach, hotelach, podczas targów czy na stadionach. Ponadto, piszemy również o złych praktykach, czyli czego nie warto robić i na co trzeba zwrócić szczególną uwagę, aby beaconowy projekt się powiódł. Omawiamy także kwestię połączenia danych z offline i online – remarketing lub retargeting. A na koniec, wychodzimy myślami w przyszłość starając się wyróżnić główne trendy 2016 roku w marketingu mobilnym — przekonują autorzy.

Pełny raport: „Mobile w realu. Cyfrowe narzędzia komunikacji w świecie fizycznym”.

Dawid ZarazińskiRaport Linteri – Mobile w realu. Cyfrowe narzędzia komunikacji w świecie fizycznym.

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.