Raport SEO 2016 [RAPORT]

Opublikowano: 28 stycznia 2017. Kategoria: Rynek.

Właśnie ukazała się kolejna edycja raportu poświęconego liderom SEO. Jego autor sprawdził, które serwisy w 2016 roku spisały się najlepiej w swoich branżach. Jaki ruch udało im się wygenerować?

Założeniem projektu „Raport SEO 2016 – liderzy swoich branż” jest wyłonienie liderów poszczególnych branż pod względem widoczności w wynikach naturalnych Google — informuje Wojciech Przekop, autor opracowania. Raport przygotowywany jest co roku przez agencje SEO/SEM Mayko.pl.

Raport SEO 2016 [RAPORT] 1

Raport powstał na podstawie danych zebranych przez system SemStorm. Dane zebrane zostały z każdego miesiąca 2016 roku, a wyniki w raporcie to ich średnia roczna wartość. Kryterium wyboru lidera danej branży był średni szacunkowy ruch ogólny z wyników naturalnych Google.

Nasza Redakcja objęła go swoim patronatem medialnym. Pełną treść raportu znaleźć można pod tym adresem.

Dawid ZarazińskiRaport SEO 2016 [RAPORT]

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.