Poznańska agencja Symetria zaprezentowała nowe logo i szatę graficzną swojej strony. Zmiany są jednak dużo większe – firma oferuje nowe usług oraz zmienia strukturę.
Według Symetrii jedną z ważniejszych zmian jaka się dokona to znaczny wzrost znaczenia przeglądania stron na urządzeniach mobilnych. Kluczową rolę będzie odgrywać to w jaki sposób użytkownicy będą konsumować treści, dlatego projektując je należy mieć na uwadze optymalizację ich wyświetlania na różnorodnych urządzeniach.
W komunikacie prasowym czytamy:
W najbliższym czasie coraz większego znaczenia nabiorą również kwestie związane z omnikanałowością. Użytkownicy mogą rozpocząć korzystanie z usługi internetowej na jednym urządzeniu, kontynuować na kolejnym a zakończyć jeszcze na innym. W związku z tym perspektywy użytkowników i ich potrzeb różnice pomiędzy kanałami online, offline i mobile zacierają się. Rodzi to wyzwanie dla marek, które chcą wykorzystać potencjał związany z tym trendem. Muszą one zapewnić spójność odbioru treści oferowanych użytkownikom, którzy mają możliwość kontynuacji i zakończenia usługi w dowolnym kanale. Powoduje to wzrost zapotrzebowania na serwisy wykorzystujące m. in. responsive design, pozwalające na wygodne przeglądanie treści na dowolnym urządzeniu.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.