Rebranding Symetrii – nowe logo ale też nowe usługi

Poznańska agencja Symetria zaprezentowała nowe logo i szatę graficzną swojej strony. Zmiany są jednak dużo większe – firma oferuje nowe usług oraz zmienia strukturę.

SYMETRIA_2013_Logo_ClaimWedług Symetrii jedną z ważniejszych zmian jaka się dokona to znaczny wzrost znaczenia przeglądania stron na urządzeniach mobilnych. Kluczową rolę będzie odgrywać to w jaki sposób użytkownicy będą konsumować treści, dlatego projektując je należy mieć na uwadze optymalizację ich wyświetlania na różnorodnych urządzeniach.

W komunikacie prasowym czytamy:

W najbliższym czasie coraz większego znaczenia nabiorą również kwestie związane z omnikanałowością. Użytkownicy mogą rozpocząć korzystanie z usługi internetowej na jednym urządzeniu, kontynuować na kolejnym a zakończyć jeszcze na innym. W związku z tym perspektywy użytkowników i ich potrzeb różnice pomiędzy kanałami online, offline i mobile zacierają się. Rodzi to wyzwanie dla marek, które chcą wykorzystać potencjał związany z tym trendem. Muszą one zapewnić spójność odbioru treści oferowanych użytkownikom, którzy mają możliwość kontynuacji i zakończenia usługi w dowolnym kanale. Powoduje to wzrost zapotrzebowania na serwisy wykorzystujące m. in. responsive design, pozwalające na wygodne przeglądanie treści na dowolnym urządzeniu.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top