Wciąż wzrastająca popularność mediów społecznościowych w ostatnich latach jest zjawiskiem, które sprawiło, że tradycyjna reklama stała się niewystarczająca. To, co kiedyś przykuwało wzrok i przyciągało nowych klientów, dziś już nie sprawdza się.
Media społecznościowe – nowe możliwości reklamy
Świat reklamy zareagował bardzo szybko i tak jak miliardy ludzi przeniósł swoje działania do internetu, a dokładniej, w sferę social media.
Media społecznościowe to wszystkie internetowe aplikacje dzięki którym możemy się w internecie porozumiewać z innymi. Warto zaznaczyć, że to już nie tylko przekazywanie informacji, ile raczej prowadzenie interaktywnego dialogu. W ciągu ostatnich lat media społecznościowe zyskały taką popularność, której nikt nie przewidział. Oczywistym stało się, że również i przedsiębiorcy zaczęli się social mediami interesować. Reklama na Facebooku to teraz coś zupełnie normalnego, a wręcz minimum. Można zaryzykować stwierdzenie, że role uległy wręcz odwróceniu – jeśli Twoje firma nie istnieje w świecie mediów społecznościowych, w świadomości ogromnej liczby ludzi nie istnieje ona również w świecie rzeczywistym.
Prowadzić profil samodzielnie czy może wynająć agencję social media?
Nie wystarczy istnieć w mediach społecznościowych. Chodzi o to, aby istnieć tak, by stać się zauważonym, co w social mediach wcale nie jest proste i oczywiste. Dlatego też coraz więcej firm decyduje się na skorzystanie z usług agencji zajmujących się mediami społecznościowymi.
„Agencje social media oferują kompleksową obsługę serwisów społecznościowych i relacji na poziomie firma-klient. Warto zaufać agencjom, które są sprawdzone i posiadają portfolio, które jest bogate w kampanie zakończone sukcesem.” – Kamil Jankowski, agencja Think Things
Dlaczego warto skorzystać z usług agencji social media? Powód jest oczywisty – chodzi tu o reklamę, do której wykorzystany zostałby stosunkowo nowy kanał przekazu, który rządzi się swoimi prawami. Lepiej więc powierzyć stworzenie i przeprowadzenie kampanii reklamowej profesjonalistom, którzy doskonale poruszają się w obszarze mediów społecznościowych i wiedzą, jak za pomocą Facebooka przyciągnąć nowych klientów.
Skorzystanie z usług profesjonalnej agencji narazi Cię na dodatkowe koszty, w zamian możesz jednak liczyć na wzorowo przeprowadzoną kampanię reklamową.
Pod pojęciem „kompleksowego zarządzania profilem” kryje się między innymi regularne dodawanie wpisów dedykowanych konkretnym grupom klientów, dodawanie zdjęć, organizowanie konkursów dla użytkowników, którzy polubili profil i rozstrzyganie ich, nawiązywanie kontaktu z użytkownikami, angażowanie ich w rozmowy, dzięki którym będzie można poznać ich potrzeby oraz opinie o produktach i usługach czy wreszcie monitorowanie pojawiania się Twojej marki na różnych stronach. Chyba już zdążyłeś przekonać się o tym, że aby marketing społecznościowy był skuteczny, powinien być prowadzony przez profesjonalistów.
Potrzebujesz pomocy w prowadzeniu kampanii i reklamie w mediach społecznościowych? Odwiedź stronę think things, agencji social media.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
- Usługi firmy Mewa Textil-Service to szerokie spektrum działań, indywidualne doradztwo i międzynarodowe doświadczeniePo co marnować czas i zasoby na koordynowanie dostaw od wielu usługodawców, jeśli można to robić w sposób bardziej efektywny? ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...
- Shoper osiąga rekordowe wyniki finansowe w 2024 roku: 14,5 mld zł wartości transakcjiShoper, firma zajmująca się rozwiązaniami e-commerce w Polsce, opublikowała szacunkowe wyniki finansowe za 2024 rok, które wskazują na znaczący wzrost ...
- 7,5 mln użytkowników InPost PayUsługa InPost Pay zdobywa uznanie wśród klientów – już 7,5 mln zarejestrowanych użytkowników korzysta z szybszych i łatwiejszych zakupów online, ...
- Płatności odroczone w kinie, u fryzjera i w restauracji – 100 tysięcy użytkowników PayPoPłatności odroczone w kinie, u fryzjera, czy w restauracji? To już możliwe. PayPo rozszerza dostępność swojej wirtualnej karty. Od teraz ...