Wciąż wzrastająca popularność mediów społecznościowych w ostatnich latach jest zjawiskiem, które sprawiło, że tradycyjna reklama stała się niewystarczająca. To, co kiedyś przykuwało wzrok i przyciągało nowych klientów, dziś już nie sprawdza się.
Media społecznościowe – nowe możliwości reklamy
Świat reklamy zareagował bardzo szybko i tak jak miliardy ludzi przeniósł swoje działania do internetu, a dokładniej, w sferę social media.
Media społecznościowe to wszystkie internetowe aplikacje dzięki którym możemy się w internecie porozumiewać z innymi. Warto zaznaczyć, że to już nie tylko przekazywanie informacji, ile raczej prowadzenie interaktywnego dialogu. W ciągu ostatnich lat media społecznościowe zyskały taką popularność, której nikt nie przewidział. Oczywistym stało się, że również i przedsiębiorcy zaczęli się social mediami interesować. Reklama na Facebooku to teraz coś zupełnie normalnego, a wręcz minimum. Można zaryzykować stwierdzenie, że role uległy wręcz odwróceniu – jeśli Twoje firma nie istnieje w świecie mediów społecznościowych, w świadomości ogromnej liczby ludzi nie istnieje ona również w świecie rzeczywistym.
Prowadzić profil samodzielnie czy może wynająć agencję social media?
Nie wystarczy istnieć w mediach społecznościowych. Chodzi o to, aby istnieć tak, by stać się zauważonym, co w social mediach wcale nie jest proste i oczywiste. Dlatego też coraz więcej firm decyduje się na skorzystanie z usług agencji zajmujących się mediami społecznościowymi.
„Agencje social media oferują kompleksową obsługę serwisów społecznościowych i relacji na poziomie firma-klient. Warto zaufać agencjom, które są sprawdzone i posiadają portfolio, które jest bogate w kampanie zakończone sukcesem.” – Kamil Jankowski, agencja Think Things
Dlaczego warto skorzystać z usług agencji social media? Powód jest oczywisty – chodzi tu o reklamę, do której wykorzystany zostałby stosunkowo nowy kanał przekazu, który rządzi się swoimi prawami. Lepiej więc powierzyć stworzenie i przeprowadzenie kampanii reklamowej profesjonalistom, którzy doskonale poruszają się w obszarze mediów społecznościowych i wiedzą, jak za pomocą Facebooka przyciągnąć nowych klientów.
Skorzystanie z usług profesjonalnej agencji narazi Cię na dodatkowe koszty, w zamian możesz jednak liczyć na wzorowo przeprowadzoną kampanię reklamową.
Pod pojęciem „kompleksowego zarządzania profilem” kryje się między innymi regularne dodawanie wpisów dedykowanych konkretnym grupom klientów, dodawanie zdjęć, organizowanie konkursów dla użytkowników, którzy polubili profil i rozstrzyganie ich, nawiązywanie kontaktu z użytkownikami, angażowanie ich w rozmowy, dzięki którym będzie można poznać ich potrzeby oraz opinie o produktach i usługach czy wreszcie monitorowanie pojawiania się Twojej marki na różnych stronach. Chyba już zdążyłeś przekonać się o tym, że aby marketing społecznościowy był skuteczny, powinien być prowadzony przez profesjonalistów.
Potrzebujesz pomocy w prowadzeniu kampanii i reklamie w mediach społecznościowych? Odwiedź stronę think things, agencji social media.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.