Reklama kontekstowa w Polsce warta 160 mln zł

Adkontekst, sieć reklamy kontekstowej opublikowała raport przedstawiający rynek reklamy kontekstowej w Polsce.

 

Reklama kontekstowa w Polsce warta 160 mln zł 1

Rynek reklamy kontekstowej w 2011 był wart ponad 160 mln zł, co oznacza wzrost o ponad 18% proc. w stosunku do roku poprzedniego i stanowi ponad 25 proc. wydatków przeznaczanych na SEM. Autorzy raportu wskazują również, że aż 85 proc. klientów rozlicza się w modelu CPC.

Jako najpopularniejsze sieci reklamowe wskazano Google Display Network (98% wskazań) oraz Adkontekst (83%). 70% ankietowanych realizuje kampanie także w BusinessClick, a 43% korzysta z oferty SmartContext

Pełną wersję raportu „Reklama kontekstowa 2011” można pobrać ze strony Adkontekst.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top