Już po raz ósmy w dniach 3-4 września w Hotelu Nadmorskim w Gdyni firma Vector zorganizowała spotkanie przedstawicieli branży kablowej. Tegoroczne hasło konferencji brzmiało „Kabel w okresie kryzysu… dostępnego pasma”.
Konferencja Technik Szerokopasmowych to jedno z najważniejszych w Polsce wydarzeń, poświęconych dyskusjom na temat kierunków rozwoju rynku kablowego. W tym roku dyskutowano między innymi na temat:
- tendencji rynkowych i kierunków rozwoju sieci operatora kablowego;
- światłowodów i ich organizacji w sieciach FTTH;
- konwersji sygnału telewizji cyfrowej do postaci analogowej;
- perspektyw rozwoju terminali abonenckich.
O obecnym stanie i perspektywach rozwoju rynku telewizji kablowej w Polsce mówił zebranym Jerzy Straszewski, Prezes Zarządu Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej. Dokonał on między innymi opisu sytuacji makroekonomicznej (ilości odbiorników telewizyjnych w gospodarstwach domowych, ilości komputerów, dostępność internetu itd.) oraz przeglądu rynku operatorów kablowych. Jak podkreślał, przyszłością tego rynku są chociażby usługi VOD, czy rozwój usług HD TV.
Jedną z interesujących części Konferencji był panel dyskusyjny „Tendencje rynkowe i kierunki rozwoju sieci operatora kablowego”. Obok prowadzącego, Macieja Muzalewskiego z firmy Vector, wzięli w nim udział Dirk Jaeger z Technische Universität Braunschweig, Bart Brusse, Project Manager z ReDeSign, Rui Castro z Zon TV Cabo, Jerzy Straszewski z PIKE oraz Jerome Boschma z TNO.
Konferencja przebiegała w miłej, towarzyskiej atmosferze, chociaż poruszane tematy mają duże znaczenie – nie tylko dla branży kablowej. Redakcja e-biznes.pl objęła spotkanie patronatem medialnym.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.