Remont zaczyna się w sieci

Opublikowano: 18 listopada 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Jak wynika z danych internetowej porównywarki cen Okazje.info, Polacy bardzo chętnie zaczynają remont od przejrzenia w sieci ofert marketów budowlanych. Największą popularnością cieszą się propozycje NOMI. Ogląda je dwa razy więcej osób niż oferty zajmującego 2 miejsce JYSK. Na trzeciej lokacie znalazła się Castorama.

Gazetki marketów budowlanych cieszą się zainteresowaniem na poziomie 49,3 %. Przebijają pod tym względem zarówno branżę elektroniczną (31,4%), jak i spożywczą (6,9%). Już od kilku miesięcy możemy mówić o stałej pozycji NOMI, jako lidera. Jego ofertami zainteresowana jest co czwarta osoba, która przegląda na Okazje.info gazetki marketów. – mówi Justyna Staszewska, PR & Marketing Assistant Okazje.info.

Ogromne zainteresowanie ofertą marketów budowlanych w sieci potwierdza też analiza najczęściej zamawianych w Okazje.info gazetek. Aż 58 % prenumeraty w naszej usłudze Gazetki na maila stanowią gazetki marketów budowlanych. – przyznaje Justyna Staszewska.

O ile pozycje pierwszej trójki nie wydają się zagrożone, o tyle na dalszych lokatach pojawiają się przetasowania. W październiku na piąte miejsce, zajmowane dotąd przez sieć Praktiker, wskoczyła Ikea. Jest to wynik wprowadzenia nowego katalogu i szumu wokół kolejnej inwestycji szwedzkiej sieci. W najbliższych dniach Ikea otworzy w Łodzi największy spośród swoich marketów.

Tomasz UchańskiRemont zaczyna się w sieci

Podziel się!

O autorze

tomasz.uchanski