Retail GigaCon – rozwiązania i technologie wspomagające handel detaliczny

Opublikowano: 28 czerwca 2009. Kategoria: Patronaty. Tagi:

Data: 23 lipiec 2009

Miejsce: Hotel Airport Okęcie, ul. 17 stycznia 24, Warszawa

Rusza kolejna edycja bezpłatnej konferencji Retail GigaCon – rozwiązania i technologie wspomagające handel detaliczny. Konferencja poświęcona będzie aktualnym perspektywom i trendom w sieciowym handlu detalicznym w Polsce.

Wykłady merytoryczne:

  • Zastosowanie nowych systemów IT w calach integracyjnych – Waldemar Nowakowski, prezes Polskiej Izby Handlu
  • Systemy IT pomagają czy przeszkadzają w logistyce branży retail? Na przykładach – Łukasz Musialski, Logisys
  • Rola sieci handlowych w promocji zakupowego etnocentryzmu oraz płynące z tego korzyści na przykładzie kampanii „Dni Produktu Polskiego” – Jacek Sadowski, “Kupuj Nasze.PL – Są powody do dumy”
  • Dopasowanie IT – kluczowy proces w dynamicznie rozwijającej się sieci convenience – Maciej Kląskała, Dyrektor Departamentu Informatyki, Żabka Polska S.A.
  • Od kodu kreskowego do tagu radiowego – czyli jak przygotować się na nowe technologie – Elżbieta Hałas, Pełnomocnik Dyrektora ds. Systemu GS1, Instytut Logistyki i Magazynowania
  • Zarządzanie danymi osobowymi klientów indywidualnych w oparciu o przepisy ustawy o ochronie danych osobowych. Wymagania prawne i konsekwencje naruszenia przepisów – Artur Kostowski, Ochrona Informacji

Rozwiązania produktowe zaprezentują: Asseco Busines Solutions, LST, onet2tribe, eLeader

WSTĘP BEZPŁATNY DLA UCZESTNIKÓW

Szczegółowe informacje:

http://retail.gigacon.org/prt/view/retail-2009.html

Prosimy o wcześniejszą rejestrację:

http://retail.gigacon.org/prt/view/relestracja-2009.html

Kontakt:
Karina Strojek
karina.strojek@software.com.pl
tel. 022 427 36 73

Dawid ZarazińskiRetail GigaCon – rozwiązania i technologie wspomagające handel detaliczny

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.