Roll up – postaw na stojącą reklamę

Jesteś związany z branżą e-commerce?
Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać na bieżąco informacje, raporty, zapowiedzi wydarzeń branżowych oraz praktyczne porady wspierające Twój rozwój!

Rollupy to sposób na skuteczną reklamę, z którego korzysta wiele firm. Na poziom skuteczności tego typu plakatów reklamowych wpływa atrakcyjna i przyciągająca uwagę szata graficzna oraz dobre wyeksponowanie zarówno treści jak i samego rollup’u.

Grafika przede wszystkim

141337794058502100Rollupy świetnie sprawdzą się wszędzie tam, gdzie trzeba zrobić szybkie i piorunujące wrażenie na kliencie. Przekaz wizualny jest bardzo ważny i dlatego grafika umieszczona na rollup’ie powinna być przygotowana przez doświadczonych specjalistów. Jeśli reklama ma przyciągnąć odbiorców musi być atrakcyjna w formie i treści. Widoczny z daleka mobilny plakat reklamowy musi przyciągać jak magnes, koncentrując uwagę klienta na produktach lub usługach firmy. Poza projektem graficznym warto również mieć na względzie jakość i rodzaj materiału, na którym drukowany jest wzór, hasło, zdjęcie etc.. Trwały materiał to przede wszystkim oszczędność – posłuży dłużej, nie wyblaknie, nie uszkodzi się od ciągłego rozwijania i zwijania. Myśląc o reklamie na rollup’ach trzeba sprawdzić jakie drukarki wielkoformatowe i jakie tusze przyczynią się do uzyskania najlepszego efektu wizualnego. Wyblakłe kolory i słaby projekt graficzny nie przyniosą pożądanego efektu. Dlatego warto zainwestować we wszystkie detale. Rollupy z dobrym reklamowym pomysłem, wydrukowane na wysokiej jakości materiale to istotne elementy sukcesu przedsiębiorstwa.

Mobilny rulon
Roll up to stojak reklamowy, składający się z kasety i stelaża, który w niezwykle łatwy sposób można złożyć do transportu. Stojak i kaseta są wykonane z aluminium, dzięki czemu ważą niewiele i efektownie wyglądają. Treść reklamy drukowana jest na specjalnych materiałach; frontlicie wykorzystywanym w tańszych modelach oraz block out’cie który jest grubszym, wytrzymalszym i lepszej jakości materiałem. Wybór materiału zależy od potrzeb i możliwości, a także pomysłowości reklamodawcy. Roll up można przechowywać w torbie ochronnej lub tubie. Specjalna aluminiowa kaseta chroni materiał z reklamą przed uszkodzeniami podczas transportu i przechowywania. Dzięki temu nadruk trwale utrzymuje się na płachcie materiału. Plusem tego typu reklamy jest z pewnością to, że bardzo szybko i łatwo można wymienić grafikę na inną. Mobilny rulon może służyć także jako uzupełnienie informacji o firmie podczas spotkań, konferencji, targów lub innych biznesowych spotkań.
Jakość to podstawa
Aktualnie rynek jest pełen firm, które mają w swojej ofercie rollupy i inne materiały reklamowe jednak są to w dużej mierze firmy pośredniczące w sprzedaży tych materiałów. Dlatego warto spróbować poszukać bezpośredniego kontaktu z drukarniami internetowymi takimi jak www.initi.pl dzięki czemu możemy uzyskać atrakcyjniejsze ceny oraz mieć pewność, że naszym zamówieniem zajmują się profesjonaliści a nie drobni pośrednicy. Przed złożeniem zamówienia warto zapoznać się z asortymentem i dokładnie omówić szczegóły. Obecnie dostępne są aluminiowe kasety o różnych szerokościach, także długości stelaży mogą się różnić. Aluminium powinno być trwałe, mocno trzymać plakat reklamowy, a mechanizm odpowiedzialny za rolowanie grafiki działać bez zarzutu. Na cenę rollup’u, oprócz projektu graficznego, składają się przede wszystkim kaseta z mechanizmem i stelażem oraz koszt wydruku. Średnia cena za taki komplet to około 200 złotych. Z pewnością jednak korzystnie jest zainwestować w wysoką jakość mobilnej reklamy, bo podczas targów, konferencji czy spotkań to ona będzie najważniejszą i najbardziej widoczną wizytówką firmy. Klient nie może przejść koło takiej mobilnej reklamy obojętnie.

Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.

Wpisy promowane

Wydarzenia

IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025

Najnowsze wpisy

Scroll to Top