Rollupy to sposób na skuteczną reklamę, z którego korzysta wiele firm. Na poziom skuteczności tego typu plakatów reklamowych wpływa atrakcyjna i przyciągająca uwagę szata graficzna oraz dobre wyeksponowanie zarówno treści jak i samego rollup’u.
Grafika przede wszystkim
Rollupy świetnie sprawdzą się wszędzie tam, gdzie trzeba zrobić szybkie i piorunujące wrażenie na kliencie. Przekaz wizualny jest bardzo ważny i dlatego grafika umieszczona na rollup’ie powinna być przygotowana przez doświadczonych specjalistów. Jeśli reklama ma przyciągnąć odbiorców musi być atrakcyjna w formie i treści. Widoczny z daleka mobilny plakat reklamowy musi przyciągać jak magnes, koncentrując uwagę klienta na produktach lub usługach firmy. Poza projektem graficznym warto również mieć na względzie jakość i rodzaj materiału, na którym drukowany jest wzór, hasło, zdjęcie etc.. Trwały materiał to przede wszystkim oszczędność – posłuży dłużej, nie wyblaknie, nie uszkodzi się od ciągłego rozwijania i zwijania. Myśląc o reklamie na rollup’ach trzeba sprawdzić jakie drukarki wielkoformatowe i jakie tusze przyczynią się do uzyskania najlepszego efektu wizualnego. Wyblakłe kolory i słaby projekt graficzny nie przyniosą pożądanego efektu. Dlatego warto zainwestować we wszystkie detale. Rollupy z dobrym reklamowym pomysłem, wydrukowane na wysokiej jakości materiale to istotne elementy sukcesu przedsiębiorstwa.
Mobilny rulon
Roll up to stojak reklamowy, składający się z kasety i stelaża, który w niezwykle łatwy sposób można złożyć do transportu. Stojak i kaseta są wykonane z aluminium, dzięki czemu ważą niewiele i efektownie wyglądają. Treść reklamy drukowana jest na specjalnych materiałach; frontlicie wykorzystywanym w tańszych modelach oraz block out’cie który jest grubszym, wytrzymalszym i lepszej jakości materiałem. Wybór materiału zależy od potrzeb i możliwości, a także pomysłowości reklamodawcy. Roll up można przechowywać w torbie ochronnej lub tubie. Specjalna aluminiowa kaseta chroni materiał z reklamą przed uszkodzeniami podczas transportu i przechowywania. Dzięki temu nadruk trwale utrzymuje się na płachcie materiału. Plusem tego typu reklamy jest z pewnością to, że bardzo szybko i łatwo można wymienić grafikę na inną. Mobilny rulon może służyć także jako uzupełnienie informacji o firmie podczas spotkań, konferencji, targów lub innych biznesowych spotkań.
Jakość to podstawa
Aktualnie rynek jest pełen firm, które mają w swojej ofercie rollupy i inne materiały reklamowe jednak są to w dużej mierze firmy pośredniczące w sprzedaży tych materiałów. Dlatego warto spróbować poszukać bezpośredniego kontaktu z drukarniami internetowymi takimi jak www.initi.pl dzięki czemu możemy uzyskać atrakcyjniejsze ceny oraz mieć pewność, że naszym zamówieniem zajmują się profesjonaliści a nie drobni pośrednicy. Przed złożeniem zamówienia warto zapoznać się z asortymentem i dokładnie omówić szczegóły. Obecnie dostępne są aluminiowe kasety o różnych szerokościach, także długości stelaży mogą się różnić. Aluminium powinno być trwałe, mocno trzymać plakat reklamowy, a mechanizm odpowiedzialny za rolowanie grafiki działać bez zarzutu. Na cenę rollup’u, oprócz projektu graficznego, składają się przede wszystkim kaseta z mechanizmem i stelażem oraz koszt wydruku. Średnia cena za taki komplet to około 200 złotych. Z pewnością jednak korzystnie jest zainwestować w wysoką jakość mobilnej reklamy, bo podczas targów, konferencji czy spotkań to ona będzie najważniejszą i najbardziej widoczną wizytówką firmy. Klient nie może przejść koło takiej mobilnej reklamy obojętnie.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Panasonic Connect Europe: 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z GenAIW ostatnim raporcie opublikowanym przez Panasonic Connect Europe, ujawniono, że 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) ...
- Brandly360 prezentuje e-book o dynamic pricing w e-commerceBrandly360, firma zajmująca się analizą rynku e-commerce, wprowadza na rynek e-book „Dynamic Pricing w e-commerce. Kompleksowy przewodnik”. Publikacja ta stanowi ...
- Comperia: Przychody 49,6 mln zł i rozwój e-commerce w 2024 rokuGrupa Comperia.pl SA opublikowała sprawozdanie finansowe za 2024 rok, które pokazuje znaczący wzrost przychodów oraz pozytywne wyniki w różnych segmentach ...
- Emil Walczak nowym dyrektorem BaseLinker w PolsceBaseLinker, dostawca systemu operacyjnego dla branży e-commerce, poinformował, że Emil Walczak objął stanowisko dyrektora generalnego na Polskę. Jako manager z ...